کد مطلب: ۶۶۱۵۵۵

قطع دسترسی ۵۰ مدل موبایل به واتس اپ از امروز

قطع دسترسی ۵۰ مدل موبایل به واتس اپ از امروز

دسترسی کاربران ۵۰ مدل موبایل دارای نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS، با عرضه نسخه جدید واتس اپ، از امروز دهم خرداد، قطع خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از ۲ میلیارد کاربر واتس اپ از ۳۱ می (فردا) نمی‌توانند از پیام رسان استفاده کنند. زیرا نسخه جدید واتس اپ با نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS همخوانی نخواهد داشت.

به نقل از صداوسیما ، در حقیقت این شرکت هر ساله دسترسی موبایل‌ها به این پیام رسان را دسته بندی می‌کند و نسخه‌های قدیمی را منسوخ می‌کند.

حدود ۵۰ مدل موبایل که نسخه‌های iOS یا اندروید مورد نظر واتس اپ را نداشته باشند از دسترسی به پیام رسان محروم می‌شوند. برخی موبایل‌های این فهرست عبارتند از آیفون ۶ s، آیفون ۶ s پلاس، لن وو a ۸۲۰، اچ تی سی دزایر ۵۰۰، کاترپیلار، کت B ۱۵، سونی اکسپریا M، ویکو، Cink Five، دارک نایت، اوپتیموس F ۷، اپتیموس L ۳ Dual، اپتیموس F ۵.

نگاهی سریع به تنظیمات دستگاه نشان می‌دهد فرد قادر به ادامه استفاده از واتس اپ نخواهد بود یا باید سیستم عامل دستگاه را آپدیت کند.

واتس اپ پیش از این نیز در پاییز ۲۰۲۱ میلادی تصمیم گرفت چند موبایل که قدیمی به نظر می‌رسیدند را از چرخه ارائه سرویس خود خارج کند.

از یکم نوامبر ۲۰۲۱ میلادی کاربران موبایل‌هایی که نسخه اندروید آن‌ها قدیمی‌تر از ۴.۱ و iOS ۱۰ بود نمی‌توانستند به آپدیت‌های اپ دسترسی یابند، اما با وجود اختلالاتی می‌توانستند از اپ استفاده کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوب شد سامسونگ نیست

  • مهسا

    بنظرم درست نیست
    شاید کسی پولی نداشته باشه که بتونه بره گوشی مدل بالا بخره تا واتساپ براش راه اندازی شه!
    گوشی بدون واتساپ بدرد نمیخوره پس اگه پولی نداشته باشه چطور میتونه گوشی جدید بخره؟
    لطفا رسیدگی کنید
    ظلم در حق کساییه که دلشون با ی گوشیه ارزون خوشه
    و هیچ پولی برای خرید گوشی مدل بالا نداره

  • ایرانی

    همه چی به سود کارخانه های سازنده وبه زیانِ محیطِ زیست که باید دستگاه های کهنه به دامنَش رها می‌شود.

  • ناشناس

    دروغه

  • ناشناس

    مگه گفته سامسونگ که شما میگی

  • طیبه ولی

    سلام من طیبه ولی هستم در مورد واتساپم را مسدود کردید میخواستم سوال بپرسم پلیس ۱۱۰ زنگ میزدم بیایید در سفید خیابان راه آهن کوچه شهید عمارتی

  • ناشناس

    بله پس واتساپو خودشه واتساپ مسدود کرده