کد مطلب: ۵۷۹۲۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم برای فعالان بازار رمزارزها / محدوده حیاتی بیت‌کوین کجاست؟

مهم برای فعالان بازار رمزارزها / محدوده حیاتی بیت‌کوین کجاست؟

بیت‌کوین محدوده حمایتی ۴۶ هزار دلار را از دست داد و حالا در محدوده ۴۵ هزار دلار معامله می‌شود. محدوده حیاتی بیت‌کوین کجاست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با از دست رفتن حمایت محدوده ۴۶ هزار دلار گمانه‌زنی در رابطه با ریزش بازار رمزارزها بالا گرفته و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند بازار تمایل به ریزش دارد.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با محدوده حیاتی برای بیت‌کوین گفت: عدد ۴۳ هزار دلار که در ریزش قبلی محل تلاقی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه بود محدوده حیاتی برای بیت‌کوین محسوب می‌شود و از دست رفتن این محدوده احتمال ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۲۲ هزار دلار را زیاد می‌کند.

این کارشناس در رابطه با فاندهای بازار گفت: همه‌گیری ویروس کرونا و به تبع آن افزایش تورم در آمریکا باعث افزایش مقبولیت و رشد رمزارزها شد اما حالا حدود سه هفته است که بیت‌کوین نسبت به اخبار خود اقتصادی در آمریکا واکنش منفی نشان می‌دهد. تکمیل فرایند واکسیناسیون و پایان سیاست‌های حمایتی فدرال رزرو می‌تواند جهنم بازار رمزارزها را رقم بزند.

محبی در رابطه با نقاط حمایتی و مقاومتی گفت: فعلا مهم‌ترین حمایت بیت‌کوین محدوده ۴۳ هزار دلار و مهم‌ترین مقاومت ۵۱ هزار دلار است. تثبیت قیمت بالای این دو عدد می‌تواند سناریو آینده بازار را پررنگ‌تر کند.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین نسبت به دیروز بیش از دو درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۴ هزار و ۹۰۰ دلار معامله می‌شود. دامیننس این ارز کاهش چشم‌گیری داشته و این موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد. همچنین شاخص جستجو در ارز دیجیتال بیت‌کوین هم کاهش یافته است.

شاخص مقاومت نسبی در زیر محدوده خنثی قرار دارد و دو خط میانگین متحرک اندیکاتور مکدی روی یکدیگر مماس شدند و هنوز سیگنالی صادر نشده است.

شاخص ترس و طمع روی عدد ۳۳ قرار دارد و این نشان می‌دهد ترس از ریزش بازار از هیجان خریدار بیشتر است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفخه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نظر کارشناس مبتدیان و ضعیف ونشان ازعدم اطلاع و اشراف ایشان بر حوزه رمز ارزهاست