کد مطلب: ۵۶۲۸۰۳

گزارش تجارت نیوز از تحولات بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته:

چه زمانی بیت‌کوین خود را بفروشیم؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

چه زمانی بیت‌کوین خود را بفروشیم؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

بازار رمزارزها نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد ریزش کرده و بیت‌کوین در محدوده ۳۳ هزار دلار معامله می‌شود اما چه زمانی باید از بازار خارج شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار رمزارزها نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد ریزش کرده و بیت‌کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود.

حسین مرید سادات، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بازار رمزارزها گفت: همیشه باید یادمان باشد که هر صعودی در بازارهای مالی با اصلاح همراه است و همان‌قدر که صعود بیت‌کوین تا ۶۴ هزار دلار جذاب بود یک اصلاح شدید هم تجربه کرد.

این کارشناس در رابطه با محدوده حمایتی بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین یک محدوده حمایتی بین ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار دارد و اگر این محدوده از دست برود باید از بازار خروج کرد چون ریزش تا محدوده حمایتی بعدی ادامه پیدا می‌کند.

مرید در ادامه گفت: در حال حاضر اخبار فاندامنتال خوبی از کشورهای چین، انگلیس و آمریکا به گوش نمی‌رسد اما به نظر می‌رسد ما تقاضای خوبی در محدوده ۳۰ هزار دلار تقاضای خوبی داریم و احتمال شکسته شدن این محدوده کم است.

بازار از دیروز تا امروز

آلت‌کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از بیت‌کوین ریزش کردند و به نظر می‌رسد اکثر ارزها یک کانال رنج دارند که فعلا در همین محدوده نوسان می‌کنند.

Screenshot 1 11

ارز دیجیتال AXS نسبت به یک ماه گذشته حدود ۲۷۵ درصد رشد کرده و حالا در قیمت ۱۷ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته هم بیشترین بازدهی را داشت.

کارشناسان خارجی هم عقیده دارند فعلا برای خرید ارز زمان مناسبی نیست و بهتر از در کف کانال رنج ارز خریداری کنید.

بانک جی‌پی‌مورگان هم عقیده دارد افزایش دامیننس بیت‌کوین تا ۵۰ درصد می‌تواند باعث رشد بازار شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.