کد مطلب: ۵۸۱۴۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ریزش بیت‌کوین شروع شده است؟ / مراقب محدوده ۴۰ هزار دلار باشید!

ریزش بیت‌کوین شروع شده است؟ / مراقب محدوده ۴۰ هزار دلار باشید!

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۴ هزار دلار معامله می‌شود. ریزش بیت‌کوین شروع شده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، کارشناسان عقیده دارند فعلا در فاز اصلاح قرار داریم چون از محدوده ۲۸ هزار دلار رشد کردیم و این اصلاح طبیعی است و حتی ممکن است دوباره تا کانال ۳۰ هزار دلار اصلاح داشته باشیم اما هر اصلاحی فرصت خرید است.

امیر بیات، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بازار گفت: روند صعودی بازار بعد از محدوده ۴۰ هزار دلار قدرتمند نبود و این حرکات ضعیف نشان می‌داد که بازار هیجان دارد اما پتانسیل رشد وجود ندارد. محدوده ۴۴ هزار دلار برای بازار مهم است و ممکن است بعد از رسیدن به این محدوده حمایتی بیت‌کوین دوباره تا ۴۷ هزار دلار رشد کند اما فعلا در فاز اصلاح هستیم.

این کارشناس در ادامه گفت: ریزش بازار خیلی عجیب نیست چون وقتی بازار نمی‌تواند سقف قبلی خود را بزند احتمالا ریزش بیشتر می‌شود.

این کارشناس در رابطه با هدف بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ گفت: از امروز تا پایان سال ۲۰۲۱ دقیقا ۱۰۰ روز فاصله داریم و به نظرم اگر بیت‌کوین بتواند تا پایان هفته آینده محدوده ۴۰ هزار دلار را حفظ کند احتمال رشد تا محدوده ۸۰ و حتی ۱۰۰ هزار دلار وجود دارد اما اگر کندل روزانه بیت‌کوین تا پایان هفته آینده زیر ۴۰ هزار دلار بسته شود هدف ۱۰۰ هزار دلاری برای بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ محتمل نیست.

بازار از دیروز تا امروز

اندیکاتور مکدی سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم به زیر محدوده خنثی نزول کرده است.

اکثر آلت‌کوین‌ها به دلیل ریزش بیت‌کوین ریزش کردند و کارشناسان عقیده دارند محدوده حیاتی بیت‌کوین ۴۰ هزار دلار است.

امیر بیات عقیده دارد هر زمانی که اخبار خوب زیادی به بازار می‌رسد بازار توانایی رشد ندارد و می‌خواهند با اخبار خوب بازار را در محدوده فعلی نگه‌دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بیت کوین تا 38 هزار میاد بعد رشد شارپ داره تا 80 هزار تا آخر سال میلادی

  • امین سیلاوی

    سلام دوستان این همه چرت او پرته این حرفا خیلی شنیدیم بیت صعودی داره خیلی پرسود باشید انشالله

  • ناشناس

    بیت کوین برای کل دنیا معرف تورم هست دو سال تورم رو نشان داد حالا سرمایه داران آنرا تبدیل به دلار می کنند و بازارهای دیگری را تقویت می کنند شاهد کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار خواهیم بود و تا دو سال افزایش چشمگیری نخواهد داشت . نتیجه اینکه از محل فروش بیت کوین دولتها برای دو سال خودشان را بیمه خواهند کرد و با کاهش تورم در اکثر بازارهای مالی مانند , دلار , طلا , خودرو و… خواهیم داشت . از این به بعد سیگنال هایی برای بهبود کسب و کار , بهبود روابط دولتها , کاهش پاندمی کرونا , کاهش جنگ ها و یک عالمه اتفاقات خوب خواهیم بود تا از تورم مجدد بیت کوین جلوگیری شود. برای کاهش آنهم طرح دلایل کار سختی نیست , اول ماسک می گوید بیت کوین برای محیط زیست ضرر دارد دوم می گویند که اکثر کشورها فعالیت صرافی ها را محدود کرده اند , سوم پیشنهاد تعلق مالیات , چهارم کشور ایکس یا … مردمش در جهت رد بیت کوین تجمع کردند , پنجم بازار املاک و مستغلات فلان کشور با مشکلات عدیده ای مواجه شده است , ششم ریزش بازارهای با پشتوانه خود ایجاد انگیزه خروج از ارز دیجیتال و ورود به آنها را خواهد داشت به طور مثال پیش بینی شده است که طی یک ماه آینده قیمت طلای جهانی و ارزش دلار جهانی با کاهش شدید مواجه خواهد شد. لطفا اگر کسی علاقمند به نگهداری رمز ارز خود هست سیگنال اشتباه نفرستد اگر معاملات مردم در صرافی های داخل اتفاق بی افتد نگران خروج ارز از مملکت نیستیم اما اگر در صرافی های خارج از کشور معاملات انجام شود ضرر هنگفتی به ذخائر ارزی وارد می شود و دودش نه تنها در چشم اشخاص سرمایه گذار بلکه بر کل کشور خواهد رفت بنده از یک ماه قبل برروی این سایت دارم شرایط نزولی رو گوشزد می دهم . عزیزان بنده هم اعتقاد دارم که بیت کوین و حتی بورس ایران و هر بازار مالی دیگری در کل دنیا روند افزایشی خواهد داشت ولی خروج ناگهانی سرمایه ها یا همان اصلاح قیمت ها هر دوسال و یا مانند بورس ایران هر ۵ سال یکبار اتفاق می افتد و گرنه که الان می بایست همه افراد به شدت پولدار شده باشند.بقیه اخبار مثبت شامل اینکه فلان شرکت ها ارزها رو بعنوان پرداخت قبول کردند , فلان کشور هم همینطور , یا نفروشید هارد فورک داریم, یاکشف روش های نوین جهت کاهش مصرف انرژی استخراج رمز ارزها برای نگهداری بازار است تا خودشان بتوانند در سطوح بالایی اقدام به فروش سهام خودشان بکنند . فقط لازم است از گذشته پند بگیریم .

    • ناشناس

      یعنی شما میفرمایید بفروشیم

    • ناشناس

      ??

  • جعفر قلی پور

    بیت کوین قیمتش در حد چند صدم سنت هست