کد مطلب: ۵۸۲۰۴۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

امیدی به صعود بیت‌کوین هست؟ / ریزش بازار فرصت خرید یا فروش؟

امیدی به صعود بیت‌کوین هست؟ / ریزش بازار فرصت خرید یا فروش؟

بیت‌کوین نسبت به دیروز حدود دو درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود. امیدی به صعود بیت‌کوین هست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از کارشناسان عقیده دارند بر اساس سیر تاریخی بیت‌کوین شرایطی مشابه سالب ۲۰۱۴ دارد و احتمال ریزش این ارز تا محدوده ۲۰ هزار دلار کم نیست.

این معامله‌گر با نام مستعار dave the wave به ۷۷ هزار دنبال‌کننده خود گفت: روند قیمتی فعلی بیت‌کوین مشابه سال ۲۰۱۴ است. زمانی بیت‌کوین از ۹۸۸ دلار تا ۱۶۰ دلار ریزش کرد. البته این معامله‌گر گفته این بدترین سناریو برای بازار است.

از طرفی الگوی صلیب تشکیل شده توسط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و ۵۰ روزه نشان‌دهنده یک سیگنال صعودی است و احتمالا خریداران در آینده تجمع می‌کنند.

کارشناسان عقیده دارند از لحاظ موج‌شماری امواج الیوت اگر قیمت بیت‌کوین بتواند بالای ۴۰ هزار دلار بماند و کندل روزانه زیر ۴۰ هزار دلار بسته نشود می‌توان به رشد ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ امیدوار بود اما اگر کندل روزانه زیر ۴۰ هزار دلار بسته شود هدف ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال بعید به نظر می‌رسد.

بازار از دیروز تا امروز

بازار کریپتوکارنسی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲/۵ درصد ریزش کرده و بیت‌کوین در محدوده حمایتی ۴۲ هزار دلار و میانگین متحرک ۵۰ روزه معامله می‌شود.

اکثر آلت‌کوین‌ها ریزش زیادی کردند و به نظر می‌رسد اگر بیت‌کوین محدوده ۴۰ هزار دلار را از دست ندهد این محدوده فرصت خریدی مناسب برای فعالان بازار است.

در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین شاخص مقاومت نسبی دوباره به سمت محدوده اشباع فروش سر خم کرده و ورود این شاخص به محدوده اشباع فروش می‌تواند سیگنال نزولی برای این ارز باشد.

اما بر خلاف شاخص مقاومت نسبی به نظر می‌رسد اندیکاتور مکدی به زودی سیگنال خرید صادر می‌کند.

دیروز بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار ریزش کرد اما به این محدوده واکنش نشان داد و دوباره به محدودهخ ۴۲ هزار دلار بازگشت. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین زیر محدوده ۴۰ هزار دلار فرصت خرید است اما این ریزش می‌تواند سرعت رشد بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار را کاهش دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در حال حاضر که دولت آمریکا رمز ارزها را تحریم کرده است آینده را چگونه میتوان دید؟

    • ناشناس

      سلام…
      دوست گرامی شمااز دولت امریکا ترس نداشته باش و در مواقع ریزش بیت کوین فقط بخر…
      ترس و دلهره فقط بورس ایران با اون حقوق های محترم