کد مطلب: ۵۷۲۹۸۰

دوج‌کوین محبوب‌ترین ارز معامله‌گران خرد رابین‌هود

دوج‌کوین محبوب‌ترین ارز معامله‌گران خرد رابین‌هود

بر اساس گزارش مالی شرکت رابین‌هود، ۴۱ درصد از درآمد این صرافی در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ از معاملات رمزارز بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سامانه معاملاتی رابین‌هود که به دلیل کارمزد نزدیک به صفر میان معامله‌گران خرد به شدت پرطرفدار است، با رشد درآمد خود مواجه شده است. بر اساس گزارش مالی جدید این شرکت، در سه ماهه اخیر، ۴۱ درصد از درآمد رابین‌هود از معاملات رمزارز بوده است.

بر اساس گزارش مالی سه ماهه این شرکت که روز گذشته منتشر شد، ۲۳۳ میلیون دلار از درآمد این صرافی از معاملات کریپتو بوده است. این در حالی است که در کل سال ۲۰۲۰، این درآمد تنها ۵ میلیون دلار بود. بیش از ۶۰ درصد از حساب‌های معاملاتی رابین‌هود در سه ماهه دوم ۲۰۲۱، معاملات ارز دیجیتال انجام دادند.

با توجه به اینکه در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ ارزهای دیجیتال روند پرنوسانی داشتند، اما ۶۲ درصد از درآمد رمزارزی رابین‌هود از معاملات دوج‌کوین حاصل شده است.

این گزارش درآمدی، اولین گزارش مالی است که رابین‌هود از زمان سهامی عام شدن منتشر می‌کند. ولاد تیف، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل رابین‌هود در این رابطه گفت: «تعداد زیاد افرادی که برای اولین بار از طریق رابین‌هود به سیستم مالی دسترسی پیدا کردند، باعث شد تا ما نسبت به بهبود عملکرد خود تشویق شویم.»

رشد ۱۳۰ درصدی کاربران

رابین‌هود در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ در مجموع درآمدی ۵۶۵ میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۳۱ درصدی داشته است. بر اساس این گزارش تعداد کاربران فعال این صرافی نیز نسبت به سال قبل ۱۳۰ درصد بیشتر شده و به ۲۱٫۳ میلیون نفر رسیده است.

ارزش دارایی‌های رابین‌هود هم در این مدت ۳ برابر شده و ۱۰۲ میلیارد دلار رسیده است.

با وجود افزایش شدید درآمدهای رمزارزی رابین‌هود، این شرکت در مجموع سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ ضرری ۴۶۴ میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. ضرری که مربوط به تعدیلات حسابداری مرتبط با نوسانات ضمانت‌نامه‌ها و اوراق نگهداری شده در شرکت بوده است.

به دلیل این عملکرد ضعیف، قیمت سهام رابین‌هود در بازار سهام آمریکا با افتی هشت درصدی مواجه شد.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این دوج کوین بااین همه تبلیغات وطرفدار چرا قیمتش نمیرسه به صدهزارتومان

    • سجاد

      این بند خدا خودش دوج داره میاد بازار داغی کنه قیمتش بالا بره