کد مطلب: ۵۷۱۵۹۸

پرداخت بخشی از قرارداد مسی با ارز دیجیتال / رشد ۱۳۰ درصدی توکن PSG با ورود مسی

پرداخت بخشی از قرارداد مسی با ارز دیجیتال / رشد ۱۳۰ درصدی توکن PSG با ورود مسی

بر اساس اعلام باشگاه پاریسن‌ژرمن بخشی از پرداخت قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی جدید این باشگاه به صورت رمزارز پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بخشی از پرداخت قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی جدید پاریسن‌ژرمن به صورت رمزارز پرداخت می‌شود. مسی که بعد از سالها بازی بارسلونا به تازگی به پاریسن‌ژرمن پیوسته، قرار است بخشی از بسته پاداش خوش‌آمدگویی ۳۰ میلیون دلاری خود را به صورت توکن هواداری باشگاه دریافت کند.

در حالی که کل مبلغ این پاداش خوش‌آمدگویی که به صورت رمزارز پرداخت خواهد شد هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما مقامات باشگاه به رویترز گفته‌اند که این مبلغ رقم قابل توجهی خواهد بود. همچنین با توجه به سروصدایی که حول ورود مسی به باشگاه رخ داده، این توکن نیز با افزایش حجم معاملات مواجه شده است.

افزایش قیمت و حجم معاملات توکن PSG

توکن هواداری رسمی باشگاه از زمان شایعات و ورود مسی به باشگاه پاریسن‌ژرمن با رشد چشمگیری در قیمت و معاملات خود مواجه شده است. بر اساس گزارش‌ها، حجم معاملات این توکن در روزهای ورود مسی به باشگاه به بیش از ۱٫۲ میلیارد رسیده بود. همچنین قیمت این توکن نیز طی ۵ روز بیش از ۱۳۰ درصد رشد کرد.

توکن هواداری PSG در ژانویه ۲۰۲۰ با قیمت اولیه ۲ یورو عرضه شد. در حال حاضر قیمت این توکن بیش از ۴۰ دلار است که رشد قابل توجهی را از زمان عرضه آن نشان می‌دهد.

توکن‌های هواداری به منبع درآمد جدید باشگاه‌ها تبدیل شده و برخی از آنها نیز در سالهای گذشته به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند. باشگاه‌هایی مثل آث میلان و بارسلونا نیز به منظور جذب سرمایه از هوادارانشان توکن‌ها هواداری منتشر کرده‌اند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ali

    این تازه اول راهه!
    وقتی بزرگترین فروشگاه های جهان یک به یک شروع کنن به پذیرش ارز های دیجیتال ببین چه شود…
    بعد یه عده هنوز دارن میگن ارز دیجیتال کلاه برداریه، ارز دیجیتال که بورس ما نیست هروقت خواستن بزنن تو سرش :)))
    دانش و اطلاعاتتون رو ببرید بالا جا نمونید دیگه…

  • ناشناس

    اخباراتون هم مثل خودتون عقب مونده است واسه چند روز پیشه که تازه ۲۳ مرداد اینو گذاشتید ؟