کد مطلب: ۵۵۴۶۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

هزینه تراکنش اتریوم کاهش می‌یابد / نسخه جدید اتریوم می‌آید!

هزینه تراکنش اتریوم کاهش می‌یابد / نسخه جدید اتریوم می‌آید!

با رشد تقاضا برای محصولات مالی غیرمتمرکز متوسط هزینه معامله در بلاکچین اتریوم دوباره کاهش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با رشد تقاضا برای محصولات مالی غیرمتمرکز متوسط هزینه معامله در بلاکچین اتریوم دوباره کاهش پیدا کرده است. متوسط هزینه معامله اتریوم بر اساس میانگین متحرک هفت روزه به پایین‌ترین سطح ۵ ماه خود یعنی ۳/۹۵ دلار رسیده است.

هزینه‌های مرتبط با شبکه‌های بلاکچین که از سمت کاربران پرداخت می‌شود به ماینرها داده می‌شود.

ADA 2 6

نمودار بالا نشان می‌دهد که هزینه‌های تراکنش‌ اتریوم در ابتدای سال حدود ۳ دلار بود و در اواسط ژانویه به ۱۰ دلار افزایش یافته است. وقتی اتریوم به بالاترین قیمت خود رسیده بود متوسط هزینه این ارز به ۴۵ دلار رسید. اما حالا دوباره هزنیه تراکنش این ارز به کمترین میزان خود در ۵ ماه گذشته رسیده است.

قرار است نسخه جدید اتریوم به صورت زنده در ماه جولای اجرا شود. نسخه جدید این پلتفرم تغییر چشم‌گیری در مکانیزم هزینه تراکنش ایجاد می‌کند.

با اجرای بروزرسانی EIP 1559 هزینه‌های پرداختی توسط کاربران به وسیله پروتکل محاسبه می‌شود و هزینه پرداخت کاهش پیدا می‌کند. بدون شک اتریوم پرکاربردترین شبکه بلاکچین در کل بازار رمزارزها است اما رقابت‌ها در حال افزایش است و برخی ارزها مانند سولانا، تزوس و بایننس به دلیل قیمت پایین و کارایی مشابه با اتریوم در حال جذب طرفدار هستند.

اتریوم برای برنده شدن در رقابت سخت دنیای بلاکچین مجبور است تا هزینه تراکنش خود را کاهش دهد و این آپدیت جدید برای کاهش هزینه آمده است.

آخرین احبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.