کد مطلب: ۶۱۹۴۵۶

هدیه ایرانسل برای روز مادر چگونه فعال می‌شود؟

هدیه ایرانسل برای روز مادر چگونه فعال می‌شود؟

ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایرانسل به مناسبت روز مادر و پدر چه هدایایی برای مشترکین در نظر گرفته است؟

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، هدیۀ بستۀ اینترنت داخلی و مکالمۀ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

دو گیگابایت اینترنت داخلی

مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز سوم بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیۀ دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند.

فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

مهلت استفاده از این بستۀ اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای پنج دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

این هدیه، از سوم بهمن (روز مادر) تا ۲۶ بهمن (روز پدر) قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همون بهتر که اینترنت ندن یعنی چی اینترنت داخلییی مسخره کردن ملت رو فقط باید سایت داخلی بری بدرد خودشون میخوره …فقط برای اسمش که بگن هدیه میدیم …بخوره تو سرشون…