کد مطلب: ۶۶۰۶۱۲

کدام خدمات تلگرام پولی می‌شود؟

کدام خدمات تلگرام پولی می‌شود؟

بر اساس گزارشی‌های تازه منتشر شده به زودی تلگرام سرویس اشتراک پولی خود را معرفی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند تلگرام قصد دارد در کنار نسخه فعلی این پیام‌رسان از سرویس اشتراکی پولی خود نیز رونمایی کند. انتخاب استفاده از هر کدام از این دو قابلیت به عهده کاربران است.

زومیت گزارش داد، یافته‌های جدید توسعه‌دهنده‌ی معروف، الساندرو پالوزی، نشان می‌دهد تلگرام به معرفی سرویس اشتراک پولی خود نزدیک است. پالوزی در این‌باره به رشته‌کدی اشاره کرده است که هنگام دانلود و نصب این پیان‌رسان، عبارت صفحه‌ی خوش‌آمدگویی را تغییر می‌دهد.

سایت GSMArena می‌نویسد در حالت استاندارد، تلگرام به کاربرانش اعلام می‌کند این پلتفرم برای همیشه رایگان و بدون تبلیغات و بدون هزینه‌ی اشتراک است؛ اما این جمله به‌زودی با متن «تلگرام فضای ابری نامحدود رایگان برای چت‌ها و رسانه‌ها را ارائه می‌دهد» جایگزین می‌شود.

این موضوع نشان می‌دهد پیام‌رسان مذکور طرح مبتنی‌بر اشتراک ار در دست ساخت دارد که احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود.

telegram premium plan

پالوزی برخی دیگر از ویژگی‌های انحصاری این شبکه اجتماعی را برای حساب‌های پولی نیز اعلام کرد. افرادی که سطح کاربری خود را در این پیام‌رسان به این پلن ارتقا دهند، از نشان ستاره‌ای درکنار نام خود برخوردار می‌شوند. این نشان ستاره‌ای در فهرست‌های چت ظاهر می‌شود.

علاوه‌براین، مشترکان پولی تلگرام امکان دسترسی به استیکرها و واکنش‌های ایموجی انحصاری را دارند. درحال‌حاضر، هزینه‌ی اشتراک پولی این شبکه اجتماعی مشخص نیست؛ اما احتمالا به‌زودی خبرهای تکمیلی در این‌زمینه منتشر می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.