کد مطلب: ۵۲۷۰۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بیت‌کوین یک میلیون دلاری!

پیش‌بینی بیت‌کوین یک میلیون دلاری!

بیت‌کوین به محدوده قیمتی ۵۷ هزار دلار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود فعلا در این محدوده نوسان داشته باشد. اما بیت‌کوین تا ۵ سال دیگر چقدر می‌ارزد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هر روز اخبار زیادی از بازار رمزارزها و سودهای نجومی این بازار به گوش می‌رسد. بیت‌کوین برخلاف تمام انتظارات به محدوده ۶۰ هزار دلار نزدیک شده است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک یک میلیون دلاری شود.

به نقل از سایت ای‌ام‌بی کریپتو، (AMB crypto) رابرت کیوساکی، تاجر آمریکایی و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر فقیر»، چند هفته پیش در توییتر خود اظهار داشت که رمز ارزهای برجسته جهان مانند بیت کوین و همچنین فلزات گرانبها مانند طلا و نقره آینده‌ای روشن دارند. کیوساکی سال گذشته طرفدار بیت‌کوین بود و پیش‌بینی کرده بود این رمزارز به زودی محدوده قیمت ۵۰ هزار دلاری می‌رسد.

بعد از بررسی‌ها، کیوساکی ادعا کرد بیت کوین می تواند سطح ۱٫۲ میلیون دلاری را لمس کند.

نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» در مصاحبه اخیر با کیتکو، پیش‌بینی کرد بیت‌کوین در ۵ سال آینده می‌تواند به ۱٫۲ میلیون دلار برسد. کیوساکی برای اولین بار سال گذشته رمز ارز خریداری کرد که پس از تعطیل شدن همه جانبه اقتصاد جهانی در اوایل سال ۲۰۲۰ به دلیل اپیدمی کویید۱۹، با ۹۰۰۰ دلار معامله شد. بر همین اساس ، کیوساکی گفت:«کاش مثل خیلی از مردم بیت‌کوین را زمانی که ۱۰ سنت قیمت داشت می‌خریدم. اما امروز بیت‌کوین ۵۵ هزار دلار ارزش دارد و فکر می‌کنم تا یک سال آینده به ۱/۲ میلیون دلار برسد.»

کیوساکی با وجود دفاع تمام قد از بیت‌کوین ادعا کرد که هنوز طلا و نقره را ترجیح می‌دهد زیرا بیت کوین هنوز آزمایش نشده است.

کیوساکی در ادامه با اشاره به ریسک‌های بیت‌کوین گفت: من دوست دارم شما سال ۲۰۰۹ را به خاطر بسپارید. به همین دلیل من خیلی دقیق به این مسئله می پردازم. سرکوب احتمالی دولت‌ها نیز در مقابل رمز ارزها وجود دارد، چنین احتمالی یک نگرانی بسیار جدی است.

مایک مک گلون، استراتژیست کالا ، اخیراً اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است که سرعت بیت‌کوین را برای جایگزینی طلا به عنوان ذخیره ارزش در اوراق بهادار سرمایه گذاران تسریع کرده است.

به گفته کیوساکی الت‌کوین‌ها ارزشمند هستند، او اضافه کرد که مطمئن نیست کدام یک از الت‌کوین‌ها بتوانند زنده بمانند. اما بیت‌کوین قادر است مانند آمازون تغییر شکل داده و سازگار شود.

نمودار تغییر قیمت بیت‌کوین در یک سال گذشته

نمودار تغییر قیمت بیت‌کوین در یک سال گذشته

آخرین اخبار رمزارز‌ها را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سینا

    معلومه خیلی بیت کوین خریده داره بازار گرمی می کنه

  • ناشناس

    اینده درخشان

  • ناشناس

    این هم بازی سرمایه دار ها است
    وگر نه چقدر کالا با بیت کوین جابجا میشه
    اگر هم کسی بخواهد کالایی خریداری کنه تتر مطمئن تر از بیت کوین است چون ریسک بالا پایین شدن نداره

    • ناشناس

      هر کس لیاقت نداره کاری انجام بده ،خزعبلات میگه، من سرمایه دار نیستم ولی الان ۶۳ عدد بیت کوین دارم.

    • ناشناس

      من می‌شنوم از خیلی ها که میخوان برن تو رمز ارزها سرمایه گذاری کنن واقعا درکشون نمیکنم وقتی تو بازار سهام اینهمه ضرر کردن چطور بدون آگاهی میخوان وارد این بازار با 1000برابر ریسک بالاتر بشن انگار این پولارو مفت درآوردن آخه یکی نیست بگه کدوم دولتی تو دنیا ممکنه یه روزی تو بیتکوین و بقیه رمز ارزا جوری ورود کنه که ذخایرشو به این رمز ارزا تبدیل کنه وقتی نتونه هیچ دسترسی و نظارت درستی روش داشته باشه همین اتحادیه اروپا هنوز همشون نتونستن یورو رو یه عنوان یه واحد پولی قبول کنن چون منافعشون باهم فرق داره اون وقت یه روزی کل دنیا و دولت‌ها مثلا بیت کوین و به رسمیت بشناسن و بخرن بزارن تو بانک مرکزیشون و اونوقت قیمت بیت کوین بترکه، واقعا ساده لوحانست اگر اینطوری فکر کنیم چون همین الانم خیلی از دولت‌ها دنبال رمز ارز خودشونن چون دنیای آینده دنیای دیجیتال و همه چیز مجازیه ولی دولت‌ها که مجازی نمیشن و قدرتمندا و سیاست مدارا از بین نمیرن پس قدرت باید در اختیارشون باشه و بیت کوین با این بلاگ چین و الگوریتم که طراحی شده به دردشون نمیخوره چون هیچ نظارت و اختیاری روش ندا ن واسه همین چین داره رمز ارزی رو برپایه یوان طراحی میکنه پس این بیتکوین و بقیه محکوم به نابودی و یا تو یه دوره ای صعودی و بعد یه دفه نزولی ولی بدبختی مردم ایران اینه که مثل بازار سهام حداقل کسی دامنه نامتقارن نمیزاره که حداقل کانال فرار واست باز کنه یه شبه کل بیتکوینات یا هم میشه یا یکی اونور دنیا وقتی بترسه میفروشه کلش دود میشه چون همه مردم دنیا میرن تو صف فروش

    • ناشناس

      درود برشرفت???

  • ناشناس

    شما نگران پول خودت باش همیشه افرادی مثل تو از همهبدترن