کد مطلب: ۶۵۳۷۲

خط تولید گوشی GLX در آستانه تعطیلی

خط تولید گوشی GLX در آستانه تعطیلی

مدیر عامل شرکت جی‌ال‌ایکس گفت: سه کارخانه تولید کننده گوشی در کشور ورشکست شدند و ما هم با توان ۱۰ درصدی در حال کار هستیم.حمید سعیدی درباره احتمال تعطیلی کارخانه جی‌ال‌ایکس و دلایل این موضوع اظهار کرد: در اخبار می‌شنویم اگر جلوی قاچاق گوشی همراه گرفته شود شاید بیش از 2000 میلیارد تومان به صرفه

9a5e182560fa49222bda8e2616c5b802_XL.jpg مدیر عامل شرکت جی‌ال‌ایکس گفت: سه کارخانه تولید کننده گوشی در کشور ورشکست شدند و ما هم با توان ۱۰ درصدی در حال کار هستیم.
حمید سعیدی درباره احتمال تعطیلی کارخانه جی‌ال‌ایکس و دلایل این موضوع اظهار کرد: در اخبار می‌شنویم اگر جلوی قاچاق گوشی همراه گرفته شود شاید بیش از 2000 میلیارد تومان به صرفه دولت شود ولی من می‌گویم چه خوب است همین گوشی‌ها داخل کشور ساخته شود و میلیاردها دلار ارزآوری داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت جی‌ال‌ایکس افزود: اگر تکنولوژی تولید و صادرات که در داخل کشور داریم به کار گیریم، بسیار به صرفه‌تر از چنین راهکارهایی است.

وی افزود: از نظر فنی و تکنولوژی قدرت تولید و صادرات را در داخل کشور داریم. یکی از مشکلات قاچاق گوشی همراه است.

او بیان کرد: یکی از مشکلات پیش روی تولیدات گوشی در کشور همین تعرفه پایین واردات 5 درصد است. تعرفه قبلا 60 درصد بود که به این میزان کاهش یافت و اکنون نیز درصدد این هستند که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده این حوزه را نیز حذف کنند.

سعیدی گفت: آیا با جنسی که در کشور توسط چهار کارخانه تولید می‌شد و اکنون با شرایط پیش آمده سه کارخانه ورشکست شده‌اند و ما هم با توان 10 درصدی کار می‌کنیم، باید اینگونه رفتار شود؟

به گزارش تسنیم، مدیر عامل این شرکت تولید کننده گوشی‌های ایرانی گفت: ما با این هدف کار را شروع کردیم تا به اشتغال‌زایی 5000 نفری برسیم و تا سال 92 نیز توانستیم 2000 نفر را مشغول به کار کنیم اما به دلیل عدم حمایت‌ها کل نیروهای ما به 100 نفر کاهش یافت.

وی تصریح کرد: امسال شرایط کمی بهتر شده و مجددا درصدد بازگردانی نیروهای کار هستیم هر چند که باز هم نیازمند حمایت‌های جدی هستیم.

او با بیان اینکه اگر از ما حمایت شود قادر خواهم بود تا در خرمشهر برای بیش از 5000 نفر اشتغال ایجاد کنم، خاطر نشان کرد: قطعا با توجه به سرمایه‌گذاری میلیاردها تومانی در 16 خط تولید، قادر به صادرات گوشی‌های ایرانی به تمام کشورهای دنیا به خصوص کشورهای همسایه هستیم.

سعیدی همچنین گفت: در راستای این موضوع، روز گذشته موفق به امضای قراردادی با اقلیم کردستان عراق برای صادرات گوشی به این منطقه شدیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.