حجم ویدیو: ۶۱.۴۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۶:۱۲ دانلود ویدیو

گفتگو با رامین مهمان‌پرست کاندیدای احتمالی انتخابات

در بورس دخالتی نمی‌کنم/ وعده های اقتصادی رامین مهمان‌پرست

کمتر از دو ماه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است. به تدریج داوطلبان این انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند. یکی از نامزدهای احتمالی رامین مهمان‌پرست است که به صورت رسمی آمادگی خود را اعلام کرده است. سخنگوی سابق وزیر امور خارجه در دولت‌های پیشین و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی در یک گفتگوی زنده

کمتر از دو ماه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است. به تدریج داوطلبان این انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند. یکی از نامزدهای احتمالی رامین مهمان‌پرست است که به صورت رسمی آمادگی خود را اعلام کرده است. سخنگوی سابق وزیر امور خارجه در دولت‌های پیشین و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی در یک گفتگوی زنده با تجارت‌نیوز به سوالات مختلف در حوزه اقتصاد پاسخ داده است.

او بابت شرایط موجود عذرخواهی می‌کند و سپس از برنامه‌های اقتصادی خود سخن می‌گوید. سخنان او در دو ویدیو منتشر خواهد شد.

کاهش کارمندان دولت، عدم دخالت در بورس، حضور زنان در استادیوم، افزایش یارانه به ۶۰۰ هزار تومان، آزادسازی مشروط واردات خودرو،ساخت مسکن متفاوت از مسکن مهر
تلاش برای رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی و خروج تدریجی نهادهای نظامی از اقتصاد از جمله برنامه‌های اعلامی این کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری است.

در ویدیو اول، او درباره حضور احتمالی همسرش، مریم کاویانی (بازیگر) در کنارش نیز توضیحاتی را بیان می‌کند. ویدیو دوم شنبه پنجم اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.