به گزارش تجارت نیوز، در اثر حمله بامداد ۱۵ اسفندماه پایگاه اورژانس نازیآباد تخریب شد و تاکنون به ۲۳ پایگاه اورژانس آسیب جدی وارد شده و ۲۱ دستگاه آمبولانس آسیب دیدهاند. همچنین ۸ دستگاه به طور کامل از چرخه خدمترسانی خارج شده است.
در «تجارتنیوز» تماشا کنید:
آثار حملات هوایی آمریکا و اسرائیل به پایگاه و ناوگان اورژانس تهران
در اثر حمله بامداد ۱۵ اسفندماه پایگاه اورژانس نازیآباد تخریب شد.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- تجمع برنامهریزی شده تعدادی از نمایندگان مقابل مجلس لغو شد
- اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
- اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
- تاخیر در پرداخت پول گندمکاران، خطر قاچاق را افزایش میدهد
- اینفانتینو: بازی ایران و مصر تمام چیزی بود که فوتبال نیاز داشت
- ونس: مذاکرات با ایران موفقیتآمیز بوده است
- محل خاکسپاری رهبر شهید هنوز قطعی نشده است
- علت قطعی برق تعدادی از مناطق تهران
- بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری پیرو پیام راهگشای رهبر انقلاب
- ذخایر ارزی بانک مرکزی 4.5 میلیارد دلار افزایش یافت