حسن قالیباف، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران ارزش داراییِ تا اول تیرماهِ دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردهاند به زودی مشخص میشود.
اخبار جدید درباره سهام عدالت / آنها که روش غیرمستقیم را انتخاب کردهاند حتما ببینند (ویدیو)
حسن قالیباف، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران ارزش داراییِ تا اول تیرماهِ دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردهاند به زودی مشخص میشود.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- گفت وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان
- ادعای ترامپ: ایران مشتاق دستیابی به توافق است
- رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس درباره اجرای یادداشت تفاهم اسلامآباد
- سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است
- ادعای ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
- همتی: ۳.۷ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است
- ایران در رقابت سنگین منطقهای برای حفظ سهم در بازار عراق
- ریزش غلات هنگام برداشت ۵۰ درصد کاهش یافت
- زونهای تخصصی انرژی خورشیدی ایجاد میشود
- اوراق مرابحه کوچک؛ ابزاری برای بازسازی شرکتهای آسیبدیده
سهام فروخته شده که نصفه ونیمه واریزشده چه میشود
باسلام من ۳۰درصدها عدالت خودرانیزآزادسازی
کردم ۴ماه گذشت هنوزیک ریال بحسابم که نزدبانک صادرات هست واریزنشده
سلام چرا سهام عدالت من حساب نمی یاد یک ماه فختمش
چرا ما فروختیم فقد صد پنجاه تومن به حساب ما اومد
من به اشتباه روش مستقیم رو انتخاب کردم حالا میخوام تغییرش بدم چون هیچ اطلاعاتی درمورد بورس ندارم …منتها نمیشه تغییرش داد باید چیکار کرد
سلام چرا پول سهام یکجا واریز نمیکنند کم کم واریز میشه
سلام من کارگذاری مفید رواانتخاب کردم سهامم روتو بانک توسعه تعاون بفروش گذاشتم پولش رو یکجا لازم دارم لطفان رسیدگی کنید یکجا واریز کنند
سلام
داداش کدوم رسیدگی آخه اینا اگه به فکر مال منو شما بودن،خو از مال دنیا بی نیاز بودیم.
امردیگه ای باشه ای بابا بخشید ها دلشخوش نباش عمو
سلام به همه
فقط باید صبر داشت کارگذاری سپه ثبت نام داشتم داره میریزد بحساب متشکرم
بانک تجارت چرا واریز نمیکنه؟
من رفتم سهام را آ زاد کنم و بفروشم بعدش فهمیدم که آ زاد نکرده من چه کار کنم