حجم ویدیو: ۵.۰۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی دلار و طلا فردا ۷ آذر / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ششم آذر

دلار و سکه امروز در بازار روند نزولی داشتند و در مقابل قیمت طلا افزایش یافت. شاخص بورس در بازار امروز افت داشت. به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز بیش از ۲۷ هزار واحد ریخت و وارد کانال یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد شد. شاخص کل و هم‌وزن به ترتیب ۱٫۹۷ و ۱٫۷۲

دلار و سکه امروز در بازار روند نزولی داشتند و در مقابل قیمت طلا افزایش یافت. شاخص بورس در بازار امروز افت داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز بیش از ۲۷ هزار واحد ریخت و وارد کانال یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد شد. شاخص کل و هم‌وزن به ترتیب ۱٫۹۷ و ۱٫۷۲ درصد افت داشتند. ارزش معاملات امروز حدود ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود.

فرابورس نیز با ۳۴۱ واحد افت وارد کانال ۱۹ هزار و ۶۲۵ واحد شد. بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را داشتند. توسن، فجهان و فرابورس نیز امروز پرتراکنش‌تر از سایر نمادها بودند.

اکثر کارشناسان بازار خوبی را در روزهای آینده متصور نیستند. به عقیده آن‌ها گرچه فروش گسترده‌ای در بازار وجود ندارد، اما صف خریدی هم نیست. بازار در متزلزل‌ترین نقطه قرار دارد. در حالی که دلار همچنان رشد دارد بورس را تحت تاثیر قرار نداده است. سرمایه‌ها از بورس ترسیده‌اند و افراد در تلاشند پول‌های خود را به دارایی ثابت تبدیل کنند.

بازار طلا و ارز امروز

اونس جهانی طلا در بالاترین نرخ ۱۷۹۲ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۹۲ دلار را ثبت کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار با مقدار کمی افزایش امروز یک میلیون و ۲۶۱ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۵۷ ثبت شده است.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۶ آذرماه ۲۹ هزار ۲۳۰ تومان رسید.

به گفته فعالان، پس از اینکه دلار در روز چهارشنبه رشد سنگین بالای ۵۰۰ تومان را تجربه کرد، معامله‌گران به فاز احتیاطی رفتند.

آنها از ابتدای صبح پنج‌شنبه منتظر برگزاری جلسه شورای حکام بودند و سعی کردند با احتیاط اقدام به خرید و فروش کنند. شایعه‌ها و گمانه‌‌زنی‌ها پیش از جلسه شورای حکام حکایت از آن داشت که قطعنامه‌ای علیه ایران صادر نخواهد شد و طرفین غربی منتظر برگزاری مذاکرات هسته‌ای در تاریخ ۸ آذر باقی خواهند ماند.

بازار رمزارزها

بیت‌کوین در محدوده ۵۴ هزار دلار معامله می‌شود و اولین محدوده حمایتی در نمودار ۴ ساعته روی عدد ۵۳ قرار دارد.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با دلیل ریزش بازار گفت: دلیل اصلی ریزش بیت‌کوین سویه جدید بیماری کرونا بود که به نوعی نشان داد جهان هنوز از بحران کرونا عبور نکرده است. این خبر باعث ریزش سایر بازارهای مالی و انس جهانی طلا هم شد.

این کارشناس در رابطه با محدوده حمایتی بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین یک محدوده حمایتی معتبر روی محدود ۵۲ تا ۵۳ هزار دلار دارد که شکسته شدن این محدوده باعث می‌شود تا ریزش تا ۴۷ هزار دلار ادامه پیدا کند.

تکنیکال

بیت‌کوین بعد از رسیدن به سقف تاریخی خود یک الگوی سرو شانه تشکیل داده بود که این الگو جواب نداد و قیمت بیت‌کوین ریزش کرد.

بیت‌کوین در بازده زمانی ۱۵ اکتبر و ۲۵ نوامبر یک کانال رنج تشکیلی داده که شکست این کانال صعودی به بالا می‌تواند اهداف ۸۰ تا ۹۰ هزار دلار را محقق کند.

قیمت‌ها در بازار رمزارزها به صورت لحظه‌ای در حال تغییر است و ممکن تا زمان انتشار این ویدئو قیمت‌ها تغییراتی داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.