خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۵۴۶۴

پیش‌بینی هفتگی بورس:

بورس دوباره جان می‌گیرد؟

سارا فلاح، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار سرمایه از ابتدای خرداد ماه، چشم انتظار گزارش‌های سه ماهه بود. اما هیچ فاکتوری به تنهایی نمی‌تواند روی بازار اثر بگذارد. آیتم‌های مختلف می‌توانند اثرات را خنثی کنند.‌ پس از مرداد ۹۹ و بعد از گذشت ۲۴ ماه از اون واقعه هنور نقش اول

سارا فلاح، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار سرمایه از ابتدای خرداد ماه، چشم انتظار گزارش‌های سه ماهه بود. اما هیچ فاکتوری به تنهایی نمی‌تواند روی بازار اثر بگذارد. آیتم‌های مختلف می‌توانند اثرات را خنثی کنند.‌ پس از مرداد ۹۹ و بعد از گذشت ۲۴ ماه از اون واقعه هنور نقش اول پارامترها رو بی‌اعتمادی به بازار سرمایه بازی می‌کند. هر زمان دولت و تصمیمات کلان اقتصادی همراه با بازار بود، جان تازه‌ایی به فعالان تزریق شد. هر زمان دولت مخالف بازار نه مصوبه بلکه حتی صحبت هم کرد ناامیدی به بدترین شکل ممکن در بازار شکل گرفت.
وی ادامه داد: هفته گذشته در مورد اثر منفی افزایش نرخ بهره بر بازار سرمایه صحبت کردیم و گفتیم این اثر بیشتر جنبه روانی دارد. انتظار داریم هفته آینده هم این کمی از شدت فروش ها کم شود و در کل هفته متعادل‌تر رو شاهد باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.