حجم ویدیو: ۱۶.۱۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۹ دانلود ویدیو

مجلس از وزیر اقتصاد توضیح می‌خواهد

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین روز آبان ماه یک روز پرحاشیه برای بورس تهران بود. روزی که با خبر استعفا رئیس سازمان بورس شروع شد و در میانه بازار این استفعا و رئیس جدید سازمان انتخاب اما لحظاتی بعد همه چیز عوض شد و عشقی رئیس سازمان بورس ماند. روز ۳۰ آبان ماه مجید عشقی، رئیس

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین روز آبان ماه یک روز پرحاشیه برای بورس تهران بود. روزی که با خبر استعفا رئیس سازمان بورس شروع شد و در میانه بازار این استفعا و رئیس جدید سازمان انتخاب اما لحظاتی بعد همه چیز عوض شد و عشقی رئیس سازمان بورس ماند.

روز 30 آبان ماه مجید عشقی، رئیس سازمان بورس استعفای خود را به صورت کتبی به شورای‌عالی بورس تحویل داد و برخی از اعضا موافق این استعفا بودند.

حتی براساس اعلام رسانه‌های معتبر دولتی وزیر اقتصاد نیز این استعفا را پذیرفته بودند، تنها چند دقیقه پس از این پذیریش خبر انتصاب محمد رضوانی‌فر رئیس اسبق شستا روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. در حالی که رفتن عشقی و آمد رضوانی‌فر قطعی شده بود روابط عمومی سازمان بورس در دقیقه 99 در صفحه توییتر خود خبر از مخالفت شورای‌عالی بورس با استعفای عشقی را منتشر کرد که خود جای تعجب دارد. چرا که برخی از اعضای شورای‌عالی موافق این استعفا بودند اما یکباره تغییر نظر دادند.

احسان ارکانی، عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس از نیز درخصوص این موضوع به تجارت‌نیوز گفت: مجلس تا یکشنبه هفته آینده موضوع ریاست سازمان بورس را پیگیری می‌کند. اما روز یکشنبه در صحن علنی مجلس پیرامون بحث تغییر مدیریت بورس از وزیر اقتصاد توضیح خواسته خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که وزیر اقتصاد چه پاسخی برای این وضعیت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.