حجم ویدیو: ۲۳.۳۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۶ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رونمایی از محصول جدید مدیران‌خودرو/ FX چه مزایا و معایبی دارد؟

چهارشنبه هفته گذشته مدیران‌خودرو در مراسمی خودرو جدید خود را به نام FX معرفی کرد. این خودرو چه مزایا و چه معایبی دارد؟ FX با چه قیمتی به بازار می‌آید؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، چهارشنبه هفته گذشته مدیران خودرو در مراسمی خودرو جدید خود را معرفی کرد. این مدل در ایران فونیکس FX نام گرفت و با توجه به وزن کمتر و مشخصات فنی مشابه با تیگو ۸ پرو، می‌تواند با ثبت رکورد صفر تا ۱۰۰ در ۸٫۲ ثانیه‌ یکی از سریع‌ترین خودروهای مونتاژی کشور لقب بگیرد.

طراحی مدرن و جوان‌پسند این خودرو یکی از اولین مواردی است که به چشم می‌خورد. البته سقف کوتاه اتاق آن به ذوق می‌زند. گویا این خودرو برای افراد قدبلند طراحی نشده و سر این افراد هنگام نشستن به سقف برخورد می‌کند.

در تست درایو FX که مدیران‌خودرو برگزار کرد، این خودرو عملکرد خوبی را از خود نشان داد. شتاب قوی و توانایی بالا در کنترل خودرو یکی از نقاط قوت این خودرو محسوب می‌شد. اما متریال ضعیفی در داخل کابین به کار گرفته شده است. جنس چرم نامرغوب صندلی‌ها و پلاستیک‌های خشک تو دری‌ها ازجمله نکات منفی بود که از جذابیت محصول جدید مدیران‌خودرو کاست.

با این حال FX نقاط قوتی نسبت به دیگر محصولات دارد که ازجمله می‌توان به شارژر وایرلس تلفن همراه، فرمان‌پذیر صوتی تجهیزات الکتریکی و نمایشگر تمام‌لمسی آن اشاره کرد. ترمز اضطراری الکترونیکی نیز دیگر نقطه قوت این محصول جدید شناخته می‌شود. استفاده از سان‌روف پس از تولید چند محصول پانوراما، FX را از دیگر محصولات مدیران‌خودرو تمایز بخشیده است.

حال فقط مانده کشف قیمت این محصول که احتمالاً در محدوده ۱٫۵ میلیارد تومان به بازار عرضه شود. اما باید دید این خودرو در بازار پرآپشن چینی‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر؟!

برای مطالعه بیشتر، خبر تحلیل بنیادی سهام ایران‌خودرو؛ خودروسازان از زیان خارج می‌شوند؟ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.