به گفته نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی از این هفته با حمایت دولت و بانک مرکزی کارت اعتباری به عنوان وام در اختیار سهامداران سهام عدالت قرار میگیرد.
صاحبان سهام عدالت 50 تا 60 درصد سهامشان وام میگیرند (ویدیو)
به گفته نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی از این هفته با حمایت دولت و بانک مرکزی کارت اعتباری به عنوان وام در اختیار سهامداران سهام عدالت قرار میگیرد.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس درباره اجرای یادداشت تفاهم اسلامآباد
- سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است
- ادعای ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
- همتی: ۳.۷ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است
- ایران در رقابت سنگین منطقهای برای حفظ سهم در بازار عراق
- ریزش غلات هنگام برداشت ۵۰ درصد کاهش یافت
- زونهای تخصصی انرژی خورشیدی ایجاد میشود
- اوراق مرابحه کوچک؛ ابزاری برای بازسازی شرکتهای آسیبدیده
- توافق اسلام آباد چگونه میتواند بازار جهانی انرژی را بازتعریف کند؟
- ضرورت توجه به صلاحیتهای فنی در جذب سرمایه خارجی در نفت
سلام دوستان .من از۱۳خردادسهامموفروختم ب بانک ملت ولی فقط ۸۰۰تومنی واریزکردن واسم اخه مگ میشه ..اینه سودسهام ۳۰درصدبانک ملت واریزکن دیگ خواهشن
من پشیمانم سهام رو نفروختم چون قیمت سهام داره به زیر کشیده میشه
اگر بخواهم سهاک عدالت بفروشم العان میشه
چرا کسی پیگیری نمیکنه من 99/4/3 سی درصد سهام عدالت مو از طریق بانک اینده گذاشتم واسه فروش ولی تا الان یک هزار تومن به حسابم نیومده
منم این یک ماه که ۳۰درصد سهام رافروختم والی هنوز چیری دریافت نکردم درصورتی که سخت گرفتارم ماباید چکارکنیم کسی راحلی داره ماراهم راهنمای کنه
سلام کسی میدنه بانک اینده کی واریزی داره بخدا مشکل مالی دارم
من سهام عدالتم رابا همسرم فروختم برای اون از بانک ملی ۲۵۰۰ واریز شده ولی برای من از بانک رفاه هیچی واریز نشده هردومون کارگزاری مفید است.
سلام منم سهام عدالت آزاد سازی مستقیم کردم به بانگ انصار هست چرا سهم من فروشی نمیشه دوماه ثب نام کردم ایومده منم نیاز دارم خاهش دارم رسیده کنید منمون بابک غفرانی از سراب
لطفاواریزکنیدپول سهام راهمه نیازمندهستم من شوهرم دوزن داره رسیدگی نمیکنه اساسهام خانه مادرم هست پول پیش نداشتم ازمجبوری سهام خودرافروختم
عجب
آهوی دارم خوشگله
چراسهام عدالت من هنوزواریزنشده من خیلی پول لازم هستم سه ماه هست که سی درصدفروختم هنوزهیچ مبلقی واریزنشده الهه بوزدارهستم
سلام
میگن با کارت اعتباری فقط باید کالا خرید اگه اینطوریه بفروشیم به نفعمونه هرکی موافقه لایک کنه تا تجارت نیوز پیگیر این مسله باشه
من سهاممو فروختم چرا اولش دوبار برام یه پول کمی ریختن ولی دیگه خبری نشد با اینکه سی درصد دومم فروختم خاهشن رسیدگی کنین
باسلام من از سی د صد و نه از شصد درصد از سهام عدالتم چیزی نصیبم نشده رفتن بانک ملی میگه با ما نیست نیگن کار گذاری ،خواهشن پیگیر بشین من یه ادم از کار افتاده و دوچار بیماری رماتز هستن خواهشن راهنمایی کنید مارو