حجم ویدیو: ۱۸.۵۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۸ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ماجرای رازهای فاش شده تتر

به گزارش تجارت‌نیوز، به تازگی وال استریت ژورنال با انتشار مدارکی، برخی از مشکلات حقوقی شرکت تتر که به عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین استیبل‌کوین در جهان شناخته می‌شود را فاش کرده است. ساخت اسناد جعلی و استفاده از شرکت‌های کاغذی از جمله موارد اتهام می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شرکت تتر  از اسناد

به گزارش تجارت‌نیوز ، به تازگی وال استریت ژورنال با انتشار مدارکی، برخی از مشکلات حقوقی شرکت تتر که به عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین استیبل‌کوین در جهان شناخته می‌شود را فاش کرده است.

ساخت اسناد جعلی و استفاده از شرکت‌های کاغذی

از جمله موارد اتهام می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شرکت تتر از اسناد جعلی و شرکت‌های کاغذی برای باز کردن حساب‌های متعدد بانکی و ارتباط با سیستم بانکی جهانی استفاده کرده است.

گفتنی است، وال‌استریت ژورنال با اشاره به ایمیل‌ها و مدارک جمع‌آوری شده، قصد اثبات این ادعای خود را دارد.

این خبرگزاری با استناد به یک ایمیل نشان داده است که یک شرکت چینی با هدف دور زدن سیستم بانکی، از صورت‌حساب‌های فروش و قرار‌دادهای جعلی برای برداشت و واریز وجه در حساب خود، استفاده کرده است.

استفن موور که یکی از صاحبان شرکت تتر است این موضوع را تایید کرده و پس از افشای این اطلاعات، با این شرکت چینی به‌ علت فعالیت‌های آن قطع ارتباط کرده است.

همکاری با موسسات تروریستی

همچنین بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، این شرکت با اشخاص ثالثی همکاری می‌کند که سابقه حقوقی مناسبی ندارند. بر اساس اسناد موجود، این اشخاص ثالث، میلیون‌ها دلار از دارایی‌های توقیف شده را به یک مرکز تروریستی انتقال داده‌اند. وزارت دادگستری آمریکا نیز حال انجام تحقیقات بیشتر درباره شرکت تتر است.

پاسخ شرکت تتر به اتهامات

در انتها پس از انتشار این اخبار، شرکت تتر این اتهامات را رد کرده و آن‌‎ها را گمراه‌کننده خواند. این شرکت اعلام کرد که از قوانین احراز هویت مشتری و قوانین ضد‌پولشویی پیروی می‌کند.

این در حالی است که شرکت Tether در سال ۲۰۲۱ نیز متهم به ادعاهای نادرست درباره مسائل پشتوانه‌‌ای تترهای خود در دادگاه نیویورک شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.