حجم ویدیو: ۸۳.۹۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۷:۱۷ دانلود ویدیو

مریم محبی، معامله‌گر حرفه‌ای بازارها در کافه بورس

خاطرات تلخ و سودهای شانسی! / تا وام بانکی نگیریم پولدار نمی‌شویم

نوروز امسال را با برنامه‌های کافه‌بورس همراه تجارت‌نیوز و معامله‌گران حرفه‌ای بورس باشید. اگر برای شما جذاب است که بدانید معامله‌گران حرفه‌ای بورس چطور وارد این عرصه شدند و چه تجربه‌های شیرین و تلخی دارند ویدیوهای کافه بورس را ببینید. تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده

نوروز امسال را با برنامه‌های کافه‌بورس همراه تجارت‌نیوز و معامله‌گران حرفه‌ای بورس باشید.

اگر برای شما جذاب است که بدانید معامله‌گران حرفه‌ای بورس چطور وارد این عرصه شدند و چه تجربه‌های شیرین و تلخی دارند ویدیوهای کافه بورس را ببینید.

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمده‌اند تا از تجربیات خود سخن بگویند.

مریم محبی در این مصاحبه خودمانی با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز از خاطرات تلخ و شیرین خود سخن می‌گوید.

وی می‌گوید: پولی را وارد بازار سرمایه می‌کنم که از دست دادن آن کیفیت زندگی من را تحت تاثیر قرار ندهد. او نگاه جالبی هم به وام بانکی دارد و معتقد است: در ایران با توجه به تورم، تا کسی وام از بانک نگیرد نمی‌تواند پولدار شود.

او که به شدت اهل ریسک است توضیحات جالبی درباره نحوه معاملات خود می‌دهد و توصیه‌هایی کاربردی برای سرمایه‌گذاری مطرح می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.