کد مطلب: ۶۸۰۰۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چگونه سرمایه‌گذاری کم‌ریسک داشته باشیم؟

حجم ویدیو: ۱۲.۰۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۴ دانلود ویدیو

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از مهم‌ترین و کم خطرترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است. در روش سرمایه‌گذاری غیرمستقیم سهامداران سرمایه و پول خود را به یک صندوق مجاز وبا تاییدیه سازمان بورس می‌سپارند تا سرمایه‌گذاری انجام دهد. در یک تقسیم‌بندی کلی، انواع سرمایه‌گذاری در بورس در دو دسته سرمایه‌گذاری مستقیم و غیر مستقیم

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از مهم‌ترین و کم خطرترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است. در روش سرمایه‌گذاری غیرمستقیم سهامداران سرمایه و پول خود را به یک صندوق مجاز وبا تاییدیه سازمان بورس می‌سپارند تا سرمایه‌گذاری انجام دهد.

در یک تقسیم‌بندی کلی، انواع سرمایه‌گذاری در بورس در دو دسته سرمایه‌گذاری مستقیم و غیر مستقیم قرار می‌گیرند. سرمایه‌گذاری مستقیم یعنی شخص سرمایه گذار با استفاده از روش‌های مختلف تحلیلی مانند تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی و تابلوخوانی، سهام مناسب را شناسایی و آن را معامله می‌کند. سرمایه گذاری غیر مستقیم نیز به معنای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری یا انعقاد قرارداد سبدگردانی اختصاصی است.

انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران وجود دارد که شامل صندوق های سهامی، صندوق های مختلط، صندوق های درآمد ثابت، صندوق‌های مبتنی بر سکه طلا، صندوق‌های شاخصی، صندوق‌های نیکوکاری، صندوق‌های بازارگردانی، صندوق صندوق‌ها و صندوق‌های تامین مالی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.