به گزارش تجارت نیوز،
تصاویر ماهوارهای روز گذشته مارین ترافیک نشان میدهد که بارگیری نفت ایرانیها در تنگه هرمز بیشتر شده است.
دیشب سناتور آمریکایی، روبن گالگو نوشت که درحالیکه ایران نفت بیشتری میفروشد، آمریکاییها پول بیشتری برای بنزین میدهد که نتیجه «بیکفایتی مطلق ترامپ» است.
بنزین در آمریکا باز هم گران شده و به ۳.۵۹۸ دلار در گالن رسیده است؛ در همین حال، مارین ترافیک هم میگوید، ایرانی در جنگ (مقدس) ۱۲ روزه روزانه یک نفتکش بارگیری میکردند اما حالا در حال بارگیری چندین نفتکش هستند.
منبع: فارس