کد مطلب: ۷۰۴۹۴۵

جدیدترین اخبار اعتراضات مرگ مهسا امینی/ پزشکیان: با مردم صادق باشید

جدیدترین اخبار اعتراضات مرگ مهسا امینی/ پزشکیان: با مردم صادق باشید

پس از مرگ مهسا امینی اعتراضات به نسبت گسترده‌‌ای در سرتاسر کشور ایجاد شده است.یک نماینده مجلس گفت: در خصوص پیگیری پرونده مرگ مهسا امینی با مردم صادق باشید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین اخبار اعتراضات به مرگ مهسا امینی را در این خبر بخوانید.

به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در واکنش به حرکات تند در تجمعات دو روز گذشته و بعد از فوت «مهسا امینی» گفت: تاکید ما این است که باید موضوع خانم امینی پیگیری شده و با قاطعیت هم پیگیری می‌کنیم تا در صورت رخ دادن اتفاقی، طبق قانون و شرع با آن برخورد شود منتها اینکه عده‌ای در خیابان ریخته و نیروی انتظامی را کتک زده، توهین به رهبری کرده، ‌حجاب از سر کسی پایین کشیده و پرچم ایران را سوزانده و پاره کردند، یعنی افرادی هستند که از آن طرف آب درس گرفته و از این غلط‌ها می‌کنند.

همایون شجریان: مردم را نکشید

همایون شجریان در اینستاگرام با هشتگ تنفنگت را زمین بگذار و مهسا امینی نوشت: این مردم سزاوار شادی و آزادی هستند. موضع من مشخص بوده و هست من همیشه در کنار مردم سرزمینم هستم.

پدر مهسا عقب‌نشینی کرد؟

خبرگزاری فارس نوشت: پدر مرحومه مهسا امینی از ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه گفته بود دخترش سابقه مریضی نداشته، عقب‌نشینی کرده است.

هک ۳۰۰ دروبین شهری و خصوصی

به نقل از خبرفوری، گروه هکری انونیموس مدعی شده است که بیش از ۳۰۰ دروبین شهری و خصوصی را هک کرده است.

دستگیری فاطمه سپهری

به نقل از همشهری آنلاین، اصغر سپهری در توییتی از بازداشت خواهر خود در شهر مشهد خبر داد. یک منبع مطلع ضمن تأیید خبر بازداشت فاطمه سپهری گفت: نامبرده به دفعات اقدام به دعوت برای آشوب و اعتراض کرده بود که بی‌توجهی او نسبت به تذکرهای پی در پی، منجر به صدور دستور بازداشت شد.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط با پرونده مرحومه مهسا امینی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از کلیه دستگاه های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم. کلیه دوربین های شهری بازبینی می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امید

    وبسایت تجارت نیوزپرطرفدار وعاقل وباانصاف وباشرف وراستگو وشجاع وپهلوان لطفا به خاندوزی ورییس جمهور وتک تک نمایندگان مجلس عرض کن که ما ملت انقلابی ولایی ایران صددرصدمخالف طرح کالا برگ وکوپن وکالاهستبم وفقط تا همیشه یارانه نقدی نقد نقد میخواهیم فقط یارانه نقدی خواسته ومیخواهیم

  • ناشناس

    آقای همایون شجریان بعنوان نخبه فرهنگی در جامعه باید شجاعت رفتار صادقانه را داشته باشند و تحت تاثیر تبلیغات ناموثق شبکه های مجازی قرار نگرفته و اگر اظهار نظری میکنند بر مبنای صدق و درستی باشد که از راه تحقیق و قرینه یابی اخبار در فوت مهسا امینی برایشان حاصل شده است، مرز میان احساسات درونی و واقعیات بیرونی قابل تشخیص است و وجدان بیدار میتواند به خقیقت اعتراف کند.

  • ناشناس

    سلام
    بهتر است اندکی صبر نماییم تا دلایل واقعی سکته قلبی خانم مهسا امینی توسط پزشکی قانونی مشخص گردد
    شاید یکی از دلایل ایجاد لخته خونی در قلب بعد تزریق واکسن های سمی کرونا باشد
    باید بررسی شود که آیا خانم امینی واکسن کرونا تزریق کرده اند و چند دوز و چه زمانی
    و در صورت اثبات ایجاد لخته خونی در قلب در اثر عوارض واکسن به جای گشت ارشاد و نیروی انتظامی از مافیای بهداشت و درمان کرونا هراس واکسن پرست بازخواست و دادگاهی نماییمامیدوارم دنبال کشف حقیقت باشیم نه فرصت طلبی و بهانه جویی