کد مطلب: ۶۸۶۷۹۳

اعمال محدودیت ترافیکی در تهران/ احتمال ریزش آسفالت وجود دارد

اعمال محدودیت ترافیکی در تهران/ احتمال ریزش آسفالت وجود دارد

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران به دلیل سستی زمین و احتمال ریزش آسفالت، اعمال محدودیت در خیابان میرداماد و بزرگراه فتح تهران اجرا شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: به دلیل سستی زمین و احتمال ریزش آسفالت، اعمال محدودیت در خیابان میرداماد و بزرگراه فتح تهران اجرا شد.

به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در ساعت دو بامداد در محدوده خیابان میرداماد به شرق ورودی مدرس به جنوب (منطقه سه) به علت سستی زمین و احتمال ریزش سطح آسفالت از ورود خودروهای سنگین به لاین کندرو ممانعت و در این محل محدودیت اجرا شد.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعت هفت صبح امروز در محدوده بزرگراه فتح در مسیر غرب به شرق در زیر گذر الغدیر به جنوب (منطقه ۱۸) به علت سستی زمین و احتمال ریزش سطح آسفالت از ورود خودروها به داخل زیر گذر محدودیت اجرا شد.

شریفی از رانندگان خواست به توصیه‌ها و تذکرات عوامل پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در محل عمل کرده و با ایستادن باعث ایجاد ترافیک نشوند.

براساس اعلام پلیس، محدودیت تردد در بزرگراه فتح ادامه دارد.

طبق پیش بینی هواشناسی تا روز سه شنبه هفته جاری آسمان تهران بارانی و همراه با رگبار و رعد و برق و احتمال سیلابی شدن مسیرها همراه خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    سازمان هدفمندی یارانه ها باسلام اگر مقدور میباشد یارانه مردادماه ۱۴۰۱ رابخاطر ماه محرم که خیلی ازمردم نذورات دارند چند روزی زودتر واریز نمایید ۰ باتشکر

  • ناشناس

    محرم مردم نذورات دارند لطفا یارانه نقدی مردادماه ۱۴۰۱ راچندروزی زودتر واریز نمایید ۰

  • ناشناس

    سلام درود بر دست اندرکاران خدا قوت من ۱۰ بار ثبت کردم اسمم در نمیاد ماشین ندارم پیاده ام من امیدم به خداست فعلان حتمند حکمتی توش هست اسمم در نمیاد بچه ۱۴۰۰ برج ۸ هم دارم ولی پناه بر خدا امیدوارم شاید خدا بدلشون داد این دفه اسمم دربیا د

  • شاپور

    آقای محترم انشالله که طاعات و عبادات شما و همه مردم ایران مورد قبول حق قرار گرفته باشد ، اولا اگه مستحق یارانه باشید دیگه لازم نیست که نذر داشته باشید و اگه می خوای که نذری داشته باشید به خانواده خودت میرسد. و اگه میخوای نذری داشته باشید دیگه مستحق یارانه نیستی به امید روزی که یارانه بگیران مردم ایران از انگشتان دست کمتر باشد

  • ناشناس

    تا پایان بارندگی ها تمام کشور رو تعطیل کنید .

  • ناشناس

    اصلان به ما چه .