فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۵۲۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز ۲ مرداد ۱۴۰۳/ کدام محصول ۹۵ میلیون تومان ریزش کرد؟ + جدول

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 2 مرداد ۱۴۰۳/ کدام محصول 95 میلیون تومان ریزش کرد؟ + جدول

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 2 مرداد 1403 با تغییر در تعداد معدودی از محصولات به شدت و میزان متفاوت غالباً به صورت کاهشی گزارش می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 2 مرداد 1403 با تغییر در پنج محصول که بیشتر به صورت کاهشی است کار خود را آغاز کرد، این روند نزولی در چهار محصول از پنج میلیون تومان تا 95 میلیون تومان و در یک محصول روند افزایشی جزئی یک میلیون تومانی داشته است در دو محصول کاهش قیمت به چشم می‌خورد. البته در حال حاضر اکثر محصولات مونتاژی که با تغییر روبه رو شدند روند ریزشی را به خود گرفتند.

با توجه به نرخ دلار و همچنین ادامه روند نزولی در بازار، محصولات داخلی و مونتاژی با روند نزولی عمیق مواجه شدند.  

قیمت محصولات مدیران خودرو

با توجه به روند قیمتی در بازار خودرو که اکثراً به صورت کاهشی بوده محصولات مدیران خودرو مستثنی از این بازار نیست.

آریزو 5 اسپورت با مدل 1403 در طول دو هفته اخیر جمعاً 44 میلیون تومان افت قیمت داشته  و از ابتدای معاملات امروز با ریزش پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 355 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار گرفت.

فونیکس FX بر خلاف سایر محصولات این شرکت و مابقی محصولات مونتاژی روند افزایشی را در پیش گرفت و با رشد یک میایون تومانی به محدوده دو میلیارد و 196 میلیون تومان رسیده است.

تیگو 8 پرو (هیبرید) و تیگو 8 پرومکس (IE) از محصولات لوکس مدیران خودرو از ابتدای هفته روند نزولی داشته است و هر دو  با افت  پنج میلیون تومانی به ترتیب با قیمت دو میلیارد و 730 میلیون تومان و دو میلیارد و 890 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اکستریم VX از محصولات جدید و تاوزه وارد این شرکت، افت 95 میلیون تومانی را تجربه کرده و قیمت بازار آن به چهار میلیارد و 610 میلیون تومان رسید.

جزئیات قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو در بازار به شرح ذیل است:

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.