فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۴۹۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳/ کدام محصول ۸۰ میلیون تومان ارزان شد؟ + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 16 مرداد 1403/ کدام محصول 80 میلیون تومان ارزان شد؟ + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 16 مرداد 1403 در بیشتر از نیمی محصولات دنده عقب گرفت. عقبگرد بازار خودرو خصوصاً محصولات بهمن موتور از پنج میلیون تومان تا 80 میلیون تومان گزارش می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 16 مرداد 1403 سرانجام با روند کاهشی در هشت محصول معاملات خود را آغاز کرد و دیگر خودرو‌ها به انتظار نشسته و تغییری در آنها مشاهده نمی‌شود.

گفتنی است که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی امروز با شیب نزولی ادامه‌دار شدند و شرکت بهمن موتور از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت محصولات بهمن موتور

محصولات شرکت بهمن موتور با کاهش شدید قیمت کار خود را آغاز کردند.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی پس از روند نوسانی در طول هفته، امروز 22 میلیون ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و 305 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 7 نفره یکی از محصولات شرکت بهمن موتور است که از مردادماه سال 1400 به بازار ایران راه یافته است، خودروی مذکور در دسته محصولات نوسانی که امروز با افت 19 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 908 میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از دیگر محصولات جذاب شرکت بهمن موتور، در طول یک هفته اخیر 55 میلیون تومان افت قیمت داشته که امروز با کاهش 50 میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 با روند نزولی شدید پس از دوران پساانتخابات به پایین سه میلیارد رسیده و امروز نیز با افت 80 میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‎نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.