فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۱۰۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 24 مرداد 1403 + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 24 مرداد 1403 در پایان هفته در اکثر محصولات به انتظار نشسته اما تعداد معدودی با افت جزئی مواجه شده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 24 مرداد 1403 با تغییر در پنج محصول معاملات خود را آغاز کرد که در چهار محصول روند نزولی و رسپکت 2 با  افزایش روبه‌روست. هر چند اکثر محصولات مونتاژی این خودروساز در سکوت کامل به‌ سر می‌برند.

گفتنی است که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی امروز به حالت نوسانی بیشتر به‌صورت کاهشی برگشته‌اند و شرکت بهمن موتور در بیشتر محصولات تعادل خود را حفظ کرده اند.

قیمت محصولات بهمن موتور

قیمت بازار تعداد بیشتری از محصولات با شدت و میزان جزئی تغییر پیدا کردند.

فیدلیتی 5 نفره امروز با روند نزولی کار خود را شروع کرده است این خودوری مونتاژی در شرکت بهمن موتورعرضه و تولید می‌شود. فیدلیتی 5 نفره  پس از ریزش 8 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 805 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدد.

دیگنیتی پرستیژ از دیگر محصولات جذاب شرکت بهمن موتور، با کاهش دو میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 108 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. خودروی مذکور در طول 16 روز 197 میلیون تومان ریزش کرد.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی برخلاف تمامی محصولات این شرکت که با روند ثابت و کاهشی مواجه شدند روند صعودی به خود گرفت و با افزایش 15 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 295 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌‎نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.