فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۷۵۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۳/ پژو پارس باز هم گران شد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز 12 شهریور 1403/ پژو پارس باز هم گران شد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه 12 شهریور 1403 در اکثر محصولات به استثنای سه خودروی مونتاژی بهمن موتور با روند نزولی کار خود را آغاز کرد. البته تعدادی دیگر به نرخ ‌روز‌های گذشته معامله می‌شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز دوشنبه 12 شهریور 1403 طبق داده‌های اعلامی تغییر اندکی در بین محصولات داشته است. این تغییر بیشتر به صورت کاهشی گزارش می‌شود، اما سه خودروی مونتاژی بهمن موتور با افزایش قیمت روبه‌رو شدند و تعدادی دیگر در جای خود استوار ماندند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های به‌دست‌آمده به استثنای چند محصول به روند نزولی خود ادامه دادند.

سورن پلاس برخلاف تمامی مدل‌های این خودرو صبح امروز روند نزولی را تجربه کرد. خودروی مذکور با چهار میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای 694 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات محبوب داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که از کانال یک میلیارد تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت 959 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس مدل 1403 از محصولات پرطرفدار بازار، صبح امروز روند افزایشی را تجربه کرده و با رشد یک میلیون تومانی به قیمت 661 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S از خانواده سایپا و جدید‎ترین خودروی سال به شمار می‌رود که امروز با افت شش میلیون تومانی به قیمت 508 میلیون تومان رسیده است خودروی مذکور از ابتدای هفته روند نزولی را در پیش گرفته است.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت دو میلیون تومانی به قیمت 413 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو داخلی 12 شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز روند قیمتی نوسانی را تجربه کردند.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود و از نوسانی‌ترین محصول این شرکت بشمار می‌رود که با نزول 20 میلیون تومانی قیمت یک میلیارد و 85 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات لوکس بهمن موتور با رشد 70 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 170 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری ایما از دسته محصولات مونتاژی به شمار می‌رود که با افت پنج میلیون تومانی به کانال یک میلیارد و 860 میلیون تومان وارد شد.

هایما اس 7 ( S7 ) و انواع مختف دیگر آن با افت قیمت مواجه شده و امروز با ریزش هشت میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 595 میلیون تومن معامله می‌شود.

خودرو خارجی12 شهریور (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.