خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۵۷۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

گسترش پارک علمی دبی/ ظرفیت ذخیره‌سازی و لجستیکی تا ۱۴۷ درصد افزایش می‌یابد

گسترش پارک علمی دبی/ ظرفیت ذخیره‌سازی و لجستیکی تا 147 درصد افزایش می‌یابد

پارک علمی دبی برای توسعه کل فضای ذخیره‌سازی قابل اجاره تا 336 هزار فوت مربع گسترش می‌یابد. آسترازنکا (AstraZeneca)، فایزر (Pfizer)، BeiGene و جی‌ای هلث‌کر (GE Healthcare) از برجسته‌ترین‌ها در پارک علمی دبی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، پروژه توسعه مداوم پارک علمی دبی، ظرفیت ذخیره‌سازی و لجستیکی منطقه آزاد را 147 درصد افزایش می‌دهد. این گسترش با افزایش تقاضا برای تحقیق و توسعه (R&D) در سطح جهانی، به تقاضای رو به رشد برای فضاهای Ggrade-A پاسخ خواهد داد. منطقه آزاد علمی پیشرو منطقه در حاشیه کنوانسیون بین‌المللی BIO در کالیفرنیا گسترش خود را اعلام کرد.

تسریع نوآوری تحقیق و توسعه منطقه‌ای

فضاهای ذخیره‌سازی و لجستیکی با مساحت 200 هزار فوت مربع به پایگاه رو به رشد مقصد با بیش از 500 مشتری اجازه می‌دهد نوآوری منطقه‌ای تحقیق و توسعه را سرعت بخشد. از برجسته‌ترین شرکت‌ها در پارک علمی دبی می‌توان به آسترازنکا (AstraZeneca)، فایزر (Pfizer)، BeiGene و جی‌ای هلث‌کر (GE Healthcare) اشاره کرد.

مروان عبدالعزیز جناحی، معاون ارشد پارک علمی دبی در TECOM Group PJSC، می‌گوید: «توانمندسازی صنعت علمی منطقه‌ای برای دستیابی به پتانسیل کامل، مستلزم پرداختن به نیازهای جامعه محققان و متفکرانی است که آینده جمعی ما را بازتعریف می‌کنند.»

با افزایش سرعت تحقیق و توسعه و نوآوری داخلی، تقاضا برای مقاصدی مانند پارک علمی دبی احتمالاً افزایش خواهد یافت. این توسعه همچنین مطابق با دستور کار اقتصادی دبی «D3» و برنامه تحقیق و توسعه دبی است. علاوه بر این، به طرز چشمگیری به استراتژی‌های «We The UAE 2031» کمک می‌کند.

فضای ذخیره‌سازی قابل اجاره افزایش می‌یابد

علاوه بر پروژه توسعه مستمر پارک علمی دبی که قرار است در سال 2025 تکمیل شود، کل فضای ذخیره‌سازی ناخالص قابل اجاره به 336 هزار فوت مربع افزایش می‌یابد. این پایگاه ذخیره‌سازی و تدارکات همچنین خانه پیشروان صنعت از جمله Epygen Labs، Elixir Pharma و Al Wakeel Recycling است.

پارک علمی دبی بخشی از مجموعه مناطق تجاری گروه TECOM است. مجموعه این گروه عبارت است از: شهر اینترنتی دبی، مدیاسیتی دبی، شهر استودیو دبی، شهر تولید دبی، پارک دانش دبی، شهر بین‌المللی آکادمیک دبی، منطقه طراحی دبی (d3) و شهر صنعتی دبی.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.