فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۰۹۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت گوشت قرمز، امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۳/ توزیع روزانه گوشت گرم به ۳۰۰ تن افزایش یافت

قیمت گوشت قرمز، امروز 27 تیر 1403/ توزیع روزانه گوشت گرم به 300 تن افزایش یافت

قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه 27 تیر 1403 پس از گذشت دو روز تعطیل رسمی در سطح کشور اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت انواع گوشت قرمز امروز چهارشنبه 27 تیر 1403 اعلام شد. بر اساس فهرست اعلام‌شده ماهیچه گوسفندی در صدر جدول بالاترین قیمت انواع گوشت را به خود اختصاص داده است و بطور کلی قیمت‌ها همچنان روند ثابتی را در پیش گرفته‌اند.

گوسفند زنده به ازای هرکیلوگرم 359 هزار تومان خرید‌وفروش می‌شود.

قیمت گوشت ‌شقه گوسفندی حدود ده کیلوگرمی همچون روزهای گذشته ، 759 هزار تومان، به ازای هر کیلوگرم، ران گوسفندی 810 هزار تومان، و ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به قیمت 650 هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشت خورشتی گوسفندی بدون استخوان و بدون چربی با نرخ 655 هزار و 310 تومان و شقه گوسفندی تنظیم بازار با قیمت 699 هزار تومان در بازار  خرید و فروش می‌شود.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 655 هزار و 310 تومان به ازای هر کیلوگرم و سردست گوسفندی بره  در بسته‌های 3.5 کیلوگرمی، 715 هزار تومان قیمت گذاری شده است و ران ممتاز گوسفندی 919 هزار تومان  در سطح بازار عرضه می‌شود.

دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با قیمت 186 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و همچنین شیشلیک با قیمت 735 هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد به ازای هر کیلوگرم با نرخ 199 هزار 310 تومان، لاشه گوسفندی تنطیم بازار 679 هزار تومان و آبگوشتی گوسفندی 615 هزار تومان معامله می‌شود که قیمت این نوع گوشت نسبت به چند روز گذشته تغییری نکرده و روند افقی را در پیش گرفته است.

افزایش حجم واردات گوشت گرم

بر اساس داده‌های منتشر شده روزانه 300 تن گوشت گرم در بازارهای استان‌های تهران، قم و البرز توزیع می‌شود.

منصور پوریان، رئیس شورای تامین‌کنندگان دام در این راستا بیان کرد: طی هفته‌های آتی حجم واردات گوشت گرم افزایش خواهد یافت. وی در ادامه سبد پروتئین در ایام محرم با تمام فصول فرق می‌کند افزود:  ۸۰ درصد گوشت های موجود در بازار مربوط به تنظیم بازار است چراکه در این ایام تقاضا برای خرید گوشت های منجمد از سوی هیئت‌های مذهبی و تکایا افزایش پیدا می‌کند.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید به صفحه بازار کالا در تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.