خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۷۲۶

«تجارت‌نیوز« گزارش می‌دهد

قیمت گوشت قرمز امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد

قیمت گوشت قرمز امروز 30 تیر 1403 اعلام شد

قیمت گوشت قرمز امروز 30 تیر 1403 اعلام شد. آیا قیمت گوشت قرمز همچنان ثابت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، گوشت قرمز به عنوان یکی از مواد پروتئینی اصلی در سبد کالای خانواده ایرانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از عوامل مؤثر بر قیمت گوشت قرمز، میزان عرضه و تقاضا در بازار است که می‌تواند منجر به افزایش یا کاهش قیمت این محصول شود. افزایش قیمت این محصول می‌تواند باعث کاهش قدرت خرید مردم شود.

بررسی قیمت گوشت قرمز در بازار

قیمت گوشت قرمز امروز، 30 تیر 1403، اعلام شد. بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی انتخاب، ران گوسفندی با قیمت 810 هزار تومان، گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان بدون چربی 655 هزار تومان و گوشت شقه گوسفندی تنظیم بازار 699 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

شقه گوسفندی 759 هزار تومان، ماهیچه گوسفندی یک میلیون و 110 هزار تومان و راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 655 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سردست گوسفندی بره با قیمت 737 هزار تومان، راسته بدون استخوان گوسفندی 750 هزار تومان، لاشه گوسفندی تنظیم بازار 679 هزار تومان  و ران ممتاز گوسفندی با قیمت 919 هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

به دلیل اهمیت گوشت قرمز در سفره خانوار ایرانی، دولت باید در راستای ثابت نگه داشتن قیمت این محصول تلاش کند تا مردم قدرت خرید خود را از دست ندهند.

درحال حاضر قیمت گوشت قرمز به دلیل توزیع گوشت تولید داخل و گوشت گرم وارداتی در بازار تغییری نداشته است. چراکه توزیع گوشت باعث اشباع بازار این محصول شده و در ثابت ماندن قیمت‌ها نقش داشته است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه صمت در تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.