فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۸۱۰

«تجارت‌نیوز« گزارش می‌دهد:

قیمت گوشت قرمز امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز امروز 20 مهر 1403

قیمت گوشت قرمز امروز، 20 مهر 1403، اعلام شد. بازار این محصول طی هفته‌ای که گذشت چه تغییراتی را پشت سر گذاشته است؟

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت گوشت قرمز امروز 20 مهر 1403 اعلام شد.  بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار همچنان یک روند ثابت را طی می‌کند. چراکه براساس داده‌های منتشرشده، ماهیچه گوسفندی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع گوشت با قیمت 650 هزارتومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد.

بسته شقه گوشفندی با قیمت 719 هزارتومان به ازای هرکیلوگرم و راسته بدون استخوان گوسفندی به‌عنوان یکی از گران‌ترین انواع گوشت با قیمت یک میلیون و 200 هزارتومان به ازای هرکیلوگرم در بازار عرضه می‌شود.

دنبه گوسفندی با قیمت 290 هزارتومان و فیله‌ گوسفندی هم با قیمت 980 هزارتومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

قلوه‌گاه منجمد گوسفند هم با قیمتی برابر با 335 هزارتومان در میادین میوه‌وتره بار به فروش می‌رسد. همچنین را گوسفند استرالیایی هم 530 هزارتومان به ازای هر کیلوگرم قیمت‌گذاری شده است.

گردن گوسفند هم جزو انواع پرطرفدار گوشت به‌شمار می‌رود و با قیمت 690 هزارتومان در بازار توزیع می‌شود. البته قیمت گوشت آبگوشتی گوسفند هم قیمتی برابر با 720 هزارتومان دارد. سردست منجمد گوسفند هم با قیمت 395 هزارتومان به‌فروش می‌رسد.

بررسی قیمت‌ها طی یک‌هفته گذشته

بررسی بازار گوشت قرمز حاکی از آن است که قیمت‌ها طی یک هفته گذشته ثابت بوده و تغییر چندانی در بازار مشاهده نشده است. البته قیمت دنبه گوسفندی نسبت به هفته گذشته 10 هزارتومان کاهش داشته است. همچنین در میان انواع گوشت، رکورد گران‌ترین نوع گوشت متعلق به راسته بدون استخوان گوسفندی و رکورد ارزان‌ترین نوع گوشت هم متعلق به دنبه گوسفندی است.

برای اطلاعات بیشتر  به صفحه صمت در تجارت‌نیوز  مراجعه کنید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.