خبر مهم:

کد مطلب: ۸۸۵۸۰۱

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری که در روزهای گذشته بیش از ۲ هزار فقره آن پرداخت شد،‌ در ماه‌های آتی نیز این پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به سوالات بازنشستگان درباره پرداخت ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، به اطلاع می‌رسد که متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۸ تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت‌نام کرده باشند.

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت‌بندی شده است.

برهمین اساس، پس از تامین اعتبار ازسوی بانک عامل، این تسهیلات به تدریج در ماه‌های آتی به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

پس از پیگیری‌های انجام شده برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، تعداد ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان در «نوبت اول» پرداخت شد و نوبت‌های بعدی در ماه‌های آتی پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.