کد مطلب: ۸۹۰۴۸۶

مجوز افزایش سرمایه ۴ شرکت صادر شد

مجوز افزایش سرمایه 4 شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۳۳، ۵۰، ۱۷۸ و ۱۰۰ درصدی را از محل سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، چهار شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان، خاک نسوز استقلال آباده، تأمین سرمایه کاردان و داروسازی آوه سینا به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 133، 50، 178 و 100 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق‌العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "شتوکا" سرمایه فعلی را از 37.5 به 87.5 میلیارد تومان می‌رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ایجاد ظرفیت تولید 1400 تن انواع پوشش‌های صنعتی صرف می‌شود.

مجمع فوق‌العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از 87.5 به 126.2 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت 2 سال به هیات‌مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

سرمایه فعلی "کباده" از 74.5 به 111.7 میلیارد تومان می‌رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از کاهش نقدینگی اعمال می‌شود.

همچنین "تکاردان" سرمایه فعلی را از 900 میلیارد به 2.5 هزار میلیارد تومان می‌رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای توسعه فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری و بهبود نسبت کفایت سرمایه صرف می‌شود.

سرمایه فعلی "داوه" از 69.6 به 139.2 میلیارد تومان می‌رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می‌شود.

 

منبع : بورس پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.