فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۶۸۹

هادی محمدپور، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز» مطرح کرد:

احتمال بررسی گزینه های جایگزین عشقی در جلسه امروز شورای عالی بورس/ چه کسی از میان ۱۱ گزینه اعلام شده، شانس ورود به سازمان بورس را دارد؟

احتمال بررسی گزینه های جایگزین عشقی در جلسه امروز شورای عالی بورس/ چه کسی از میان 11 گزینه اعلام شده، شانس ورود به سازمان بورس را دارد؟

استعفای امروز مجید عشقی از ریاست سازمان بورس دور از انتظار نبود. شورای عالی بورس امروز در همین باره جلسه‌ای تشکیل خواهد داد. آن طور که هادی محمدپور، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس به تجارت‌نیوز گفته است، احتمال دارد در این جلسه گزینه‌های جایگزین عشقی مورد بررسی قرار گیرند.

به گزارش تجارت نیوز،

استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس در روز جاری، شورای عالی بورس را بر آن داشت تا جلسه روز سه‌شنبه را امروز برگزار کند. قرار است در این جلسه مساله استعفای عشقی مورد بررسی قرار گیرد. 

در همین باره هادی محمدپور، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز» اظهار کرد: جلسه قرار بود روز سه‌شنبه برگزار شود اما با توجه به شرایط قرار شده که زودتر برگزار شود و به امروز عصر موکول شده است.
وی افزود: با توجه به جابه‌جایی زمان جلسه و حضور در شهرستان، من امکان شرکت در جلسه را ندارم اما می‌دانم که اولویت و دستورکار اول جلسه امروز بررسی استعفای آقای عشقی از سازمان بورس است.
محمدپور عنوان کرد: احتمال دارد که گزینه‌های جایگزین ایشان هم بررسی شوند، اما من اطلاعی در این باره ندارم و صرفا در حد حدس و گمان است.
آرا شاوردیان دیگر عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس هم گفت: جلسه امروز عصر برگزار می‌شود، اما دستور جلسه با امضای آقای عشقی است! او البته به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد.

از روزهای گذشته و با تعیین تکلیف سکان وزارت اقتصاد، نام‌های زیادی برای جایگزینی مجید عشقی مطرح شده‌اند؛ از آن جمله می‌توان به فرهاد حنیفی، حجت الله صیدی، مهدی سدیدی، رحمت الله صادقیان، مهدی رباطی، محمدعلی دهقان دهنوی، بهرنگ اسدی، وحید ماجد، سعید اسلامی، محمدحسین صدرایی و امیرحسین ارضا اشاره کرده است. بورس 24 مدعی شده بود که احتمال حضور هفت نفر اول در سمت ریاست سازمان بیش از دیگران است و از نهادهای نظارتی و امنیتی برای آنها استعلام اخذ شده است. بااین حال اما باید منتظر ماند و دید که خروجی جلسه امروز شورای عالی بورس چه یا که خواهد بود!

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.