فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۷۱۴۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

همزمان با افزایش خریداران، قیمت ماتیک بالای سطح ۰.۵۰ دلار باقی مانده است

همزمان با افزایش خریداران، قیمت ماتیک بالای سطح 0.50 دلار باقی مانده است

پالیگان (ماتیک) برخلاف فشار نزولی اخیر که ممکن است شاهد سقوط قیمت آن به زیر سطح حمایت باشد، موضع خود را بالای 0.50 دلار حفظ کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در زمان انتشار این گزارش، قیمت ماتیک پس از بهبودی جزئی پس از کاهش به زیر 0.50 دلار، اکنون در سطح 0.51 دلار معامله می‌شود. با وجود این، دارندگان ماتیک توکن‌های خود را بدون هیچ نشانه‌ای از تغییر در آینده به صرافی‌ها منتقل کرده‌اند.

شبکه لایه 2 اتریوم به دنبال فشارهای گسترده‌تر بازار، معاملات کم‌نوسانی را به طور مشابه با سایر آلت‌کوین‌ها تجربه کرده است. این توکن در 24 ساعت گذشته 1.08 درصد و در ماه گذشته 5.95 کاهش داشته است.

پالیگان قیمت ماتیک

افزایش تراکنش‌های پالیگان، منبع: Cryptoquant

افزایش فعالیت‌های خریداران ماتیک

خریداران برای حفظ فشار برای بالا بردن قیمت ماتیک از سطح 0.48 دلار به بالای سطح 0.50 دلار تلاش می‌کنند. در چند روز گذشته نیز معیارهای فعالیت خریداران، افزایش شاخص‌هایی مانند حجم و فعالیت‌های شبکه را نشان می‌دهند.

در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 18 درصدی حجم در صرافی‌های اصلی بودیم و در مقایسه با کوین‌های اصلی بازار، توکن ماتیک در رتبه سیزدهم این معیار قرار گرفته‌است.

داده‌های تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای از CryptoQuant نشان می‌دهد که پالیگان 4621 تراکنش را در 22 سپتامبر ثبت کرده است که بالاترین سطح خود را در 50 روز گذشته نشان می‌دهد.

با افزایش تقاضا برای توکن ماتیگ، خریداران مشتاق افزایش قیمت جهت جلوگیری از هرگونه فروش انبوه ناشی از انتقال توکن گزارش شده به صرافی‌ها هستند.

البته افزایش فعالیت شبکه از 22 سپتامبر در همان سطح باقی نمانده؛ زیرا در طی روزهای بعد این شاخص نتوانست به مرز 4000 تراکنش روزانه برسد.

هنگامی که بایننس برنامه‌های خود را برای حذف توکن‌های غیرقابل تعویض پالیگلن از بازار خود در تاریخ 26 سپتامبر اعلام کرد، شبکه با فشار نزولی فروشندگان مواجه شد. ظرف سه روز آینده، دارندگان ماتیک بیش از 3.5 میلیون توکن به صرافی‌ها بردند که افزایش احساسات فروش را نشان می‌دهد.

تحولات Q3 می‌تواند از صعود قیمت ماتیک حمایت کند

پالیگان مانند سایر راه حل‌های مقیاس پذیری اتریوم در ماه‌های اخیر به روز رسانی‌های جدیدی را ارائه کرده است. در تاریخ 11 آگوست، این شرکت از انتشار zkEVM testnet خبر داد که همکاری بین پالیگان لبز و Immutable است.

این به‌روز رسانی به عنوان یک سیستم عالی برای مقیاس‌بندی، امنیت مجدد و کاهش هزینه‌ها توصیف می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.