کد مطلب: ۸۲۹۸۹۴

وزیر کشور: فعلا مشکلی با طالبان نداریم

وزیر کشور: فعلا مشکلی با طالبان نداریم

وزیر کشور درباره روابط ایران و طالبان و موضع ایران در برابر پیشروی طالبان اظهار نظر کرد. به گفته وزیر کشور فعلا مشکلی با طالبان نداریم و امیدواریم آنها هم توجه بیشتری به اصول مرزداری و مرزبانی داشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر کشور در اظهارات جدید خود درباره طالبان به لزوم توجه به اصول مرزداری و مرزبانی اشاره کرد.

وزیر کشور گفت: وضعیت مرزهای مشترک با افغانستان در آرامش است و فعلا با طالبان مشکلی نداریم و مرتبا صحبت می‌شود. امیدواریم افغان‌ها هم توجه بیشتری به همه ضوابط و اصول مرزداری و مرزبانی داشته باشند و دیگر شاهد موارد پیش آمده نباشیم.

به گفته وزیر کشور در آینده نزدیک بخشی از وظایف ایمنی مرزها را سامانه‌های هوشمند برعهده خواهند گرفت.

احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به برقراری امنیت در تمامی مرزهای کشور به خصوص مرزهای شرقی افزود: به طور حتم از هرگونه تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری برای توسعه امنیت مرزی استقبال خواهیم کرد.

وزیر کشور افزود: عزیزان فراجا برابر با قانون به وظایف خود عمل می‌کنند و همه آنها باید به قانونی که از سوی فراجا اعمال می‌شود تمکین کنند.

وی گفت: دشمن امروز هدفش بی ثباتی و نا امنی و بروز احساس تنش است و فرزندان انتظامی در مقابله با خواست دشمن امنیت را در سراسر کشور فراهم کرده اند. لذا با وجود فرزندان رشید کشور در بخش های مختلف به خصوص انتظامی هدف دشمن در بی ثباتی همواره با شکست مواجه خواهد شد.

وزیر کشور تاکید کرد: دشمنان و همه کسانی که طراحی هایی علیه نظام در دست تدوین دارند باید بدانند فرماندهان و فرزندان انتظامی ما در تمامی حوزه های امنیت فردی و اجتماعی در میدان مقتدارنه حاضر هستند و ما خط شهدا را تا پایان ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت ذره ای از آرمان های شهدا در تمامی حوزه‌ها پایمال شود.

منبع: اعتماد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شرایط حاکمیتی طالبان ثبات وجایگاه اجتماعی قابل اعتمادواحترامی نداردبا در نظرگرفتن اینکه واقعادربدروبیچاره اندولی خودرااز قافله قدرت میدانندهرکدام مثل یک بیل کشاورزی اسلحه دردست دارندواحسا س قدرت میکنندمجامع بین الملل که انهارا حمایت میکننداول بایدبرایشان اطاق فرهنگ تهیه وکلاس شعوربگذارند۰به این افرادنبایدنزدیک شد۰