کد مطلب: ۸۶۹۲۱۴

اخطار برای تاکسی‌های غیرفعال زاهدان / احتمال ابطال کارت سوخت

اخطار برای تاکسی‌های غیرفعال زاهدان / احتمال ابطال کارت سوخت

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان با اشاره به ابطال کارت سوخت برخی خودروها، به دارندگان تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس‌های غیرفعال شهرستان زاهدان اخطار داد و مهلت ۲۴ ساعته برای آنها صادر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابوالفضل احمدزاده اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل مدارس و نیاز جدی دانش آموزان و دانشجویان و عامه مردم برای تردد راحت و سریع در شهر، بر اساس بررسی‌های میدانی انجام شده دریافتیم که متاسفانه تعداد زیادی از تاکسی‌ها، اتوبوس و مینی بوس‌های تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زاهدان نسبت به خدمات رسانی مردم اقدام نمی‌کنند.

وی افزود: در پایش صورت گرفته مشخص شد که در حال حاضر ۶۸ دستگاه تاکسی و ۲۷ اتوبوس و مینی بوس عملاً حضور فیزیکی در شهر نداشته و هیچ خدمتی به شهروندان ارائه نمی دهند و این گمان می رود که سوخت خود را در مسیری غیر استفاده می کنند که خلاف قانون است.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی تاکید کرد: به همین منظور به دارندگان این خودروها تذکر و هشدار جدی داده می‌شود که اگر در مدت ۲۴ ساعت آینده نسبت به ارائه سرویس و فعالیت در شهر اقدام نکنند ضمن اینکه کارت سوخت آنها بسته می‌شود دستورات لازم برای توقیف خودرو نیز صادر و برخورد قضایی در انتظارشان خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.