خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۷۵۹

نماینده فومن در مجلس:

رئیس جمهور امروز در معرفی وزرای پیشنهادی تن به سهم دهی نداد

رئیس جمهور امروز در معرفی وزرای پیشنهادی تن به سهم دهی نداد

نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس‌جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی مغلوب بازی‌های سیاسی نشد و تن به سهم‌دهی نداد.

به گزارش تجارت نیوز،

کریم معصومی در جلسه علنی نوبت عصر امروز با استفاده از وقت تقسیم‌شده رئیس‌جمهور، در دفاع از کلیات برنامه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: آقای پزشکیان ندای حق‌طلبانه و عدالت‌خواهانه شما به تعصی از امام علی (ع) دل‌های جوانان را شاد کرد و آنها به آینده امیدوار شدند.

وی با بیان اینکه وفاق ملی مهم است، گفت: براساس وزرای پیشنهادی می‌توان گفت که رئیس‌جمهور مغلوب بازی‌های سیاسی نشد و تن به سهم‌دهی نداد. ایشان تجربه‌گرایی توأم با جوان‌گرایی را مدنظر قرار داد.

این نماینده مجلس معرفی یک زن در بین وزرای پیشنهادی را به عنوان یکی از خصوصیات کابینه چهاردهم بیان کرد و گفت که رئیس‌جمهور مرزهای جنسیتی را جابه‌جا کرد و بانوان را به مشارکت سیاسی امیدوار کرد.

وی در پایان اظهار کرد: می‌گفتند که قرار است دولت سوم روحانی تشکیل شود که در پاسخ آقای پزشکیان می‌گفت که جناحی عمل نمی‌کنند. امروز همگان وزرای پیشنهادی را دیدند که تحقق وعده‌های راستین رئیس‌جمهور بود. ایشان حتی قائل به خالص‌سازی برای تیم رقیب نشد و به سمت وفاق ملی حرکت کرد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.