کد مطلب: ۸۶۳۶۱۴

حاشیه جدید از حجت عبدالملکی:

سفر ۶۰ نفره عبدالملکی به چین برای جذب سرمایه!

سفر ۶۰ نفره عبدالملکی به چین برای جذب سرمایه!

آرمان ملی در گزارشی اعلام کرده که حجت عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد شب اربعین همراه با یک هیات ۶۰ نفره عازم چین شده تا بتواند سرمایه جدید برای مناطق آزاد جذب کند. اما ماجرای این سفر پرحاشیه چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازهم حاشیه دیگر از سوی شخصی که اصرار به حضور او در دولت به‌رغم تمام انتقادات است، یعنی حجت‌ا… عبدالملکی! اخیرا دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به‌همراه هیاتی 60 نفره به بهانه جذب سرمایه‌گذار خارجی شب اربعین عازم کشور چین شد.

نکته قابل توجهی که رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند این است که یکی از همراهان سفر چین آقای عبدالملکی متولد اسفند 1380 هستند. یعنی شاید به زحمت مقطع در کارشناسی را تمام کرده باشد.

هاتف صالحی، فعال رسانه‌ای اصولگرا در توئیتی با انتشار تصویر نامه‌ای برای اعزام هیات ایرانی به چین، نوشت: بر اساس سند واصله از وزارت اقتصاد، دبیر شورایعالی مناطق آزاد به‌همراه هیاتی ۶۰ نفره - به بهانه جذب سرمایه‌گذار خارجی- شبِ اربعین عازم کشور چین شد! در این مورد عبدالملکی باید به 2 سؤال اساسی ذیل پاسخ دقیق دهد. 1- در نمایشگاه بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد که در روزهای اخیر در سلیمانیه عراق، ارمنستان و نیز در مشهد مقدّس برگزار شد، به‌طور مشخص چند ریال جذب سرمایه واقعی داشته است؟! ۲- آیا در شرایط کنونی کشور، برگزاری چنین سفرهای تفریحی - آن هم به اتفاق ۶۰ نفر- شرعا، اخلاقا و منطقا ضرورت دارد؟!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.