کد مطلب: ۸۵۴۶۵۹

جزئیات شرایط افزایش سایت‌های فروش بلیت پروازهای اربعین

جزئیات شرایط افزایش سایت‌های فروش بلیت پروازهای اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سایت‌های فروش بلیت با فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نظر سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز فروش بلیت پروازهای اربعین را خواهند گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در صورت دریافت درخواست‌های جدید از سمت دفاتر فروش آنلاین بلیط(OTA)، زیرساخت‌های دفاتر اعلام شده با شاخص‌های مورد نظر سازمان هواپیمایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

او گفت: در صورت تامین الزامات مربوطه، دفاتر حائز شرایط با اخذ تضامین و تعهدنامه حسن انجام کار، به لیست سایت‌های مجاز اضافه خواهند شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشور هیچ محدودیتی در تعداد دفاتر حائز شرایط به منظور فروش بلیت در بازه اربعین قائل نمی‌شود.

او یادآورشد: در حال حاضر سایت‌های فروش بلیت پروازهای اربعین، شرکت‌آرا جهان‌نوین گستر اطلس به نشانی سایت www.snapptrip.ir، شرکت آبنوس گشت تهران به نشانی سایت www.flytoday.ir، شرکت سفرهای علی بابا به نشانی سایت www.alibaba.ir است.(باشگاه خبرنگاران)

ماجرای کمبود بلیت پروازهای اربعین چیست؟

ایران‌ایر اعلام کرد: عرضه بلیت پروازها در سایت به صورت پلکانی است، بنابراین نمایش پیام "نبود صندلی" در سایت مبنی بر اتمام عرضه و تکمیل ظرفیت پروازها نیست.

در حالی فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت ۱۲ شب گذشته توسط ایران‌ایر شروع شده بود که گزارش‌های دریافتی از مخاطبان بسیاری نشان می‌دهد، علی‌رغم تلاش این افراد برای خرید بلیت طی شب گذشته، ولی از همان دقایق ابتدایی با «بلیت ناموجود» مواجه می‌شدند.

اداره کل روابط عمومی"هما" در این باره اعلام کرد: «با توجه به زمان تعیین شده برای عرضه بلیت پروازهای اربعین ،تعداد بلیت عرضه شده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"در اولین دقایق ابتدایی روز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به دلیل حجم تقاضا در ۲۰ دقیقه اول به پایان رسیده است لذا برای مدیریت این حجم از تقاضا و جلوگیری از بروز مشکل در سرویس‌دهی، عرضه بلیت در سایت ایران‌ایر به صورت پلکانی و درصدی خواهد بود تا امکان تهیه بلیت برای زائران حسینی فراهم گردد.»

این شرکت هواپیمایی در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: «به منظور فراهم کردن امکان خرید بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ایران ایر، عرضه بلیت پروازها در سایت به صورت پلکانی خواهد بود بنابراین نمایش پیام "نبود صندلی" در سایت مبنی بر اتمام عرضه و تکمیل ظرفیت پروازها نیست.

از سوی دیگر با توجه به عرضه بلیت از بامداد ۲۶ مردادماه، ترافیک مراجعه به سایت ایران‌ایر بالا بوده لذا با پیش‌بینی این موضوع، تمهیدات لازم اتخاذ و مقرر شد برای ایجاد سطح دسترسی بیشتر برای هموطنان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف به صورت پلکانی انجام شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.