فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۶۱۸

«تجارت نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت دلار ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / دلار در روند الاکلنگی افتاد

پیش بینی قیمت دلار ۱۹ مهر 1403 / دلار در روند الاکلنگی افتاد

قیمت دلار در پنجمین روز هفته با افزایش ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور ششم به کانال بالاتر برگشت. روند رفت و برگشتی قیمت در بازار ارز به الگویی مشخص و قابل پیش‌بینی طی روزهای اخیر برای معامله‌گران تبدیل شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار روز چهارشنبه نوسان افزایشی محدودی داشت و با رشد پلکانی و افزایش ۲۵۰ تومانی به کانال بالاتر برگشت. قیمت دلار در پنجمین روز هفته در پله‌های ابتدایی کانال سوم از کریدور پنجم معامله شد.

بررسی بازار ارز حکایت از تعادل میان عرضه و تقاضا دارد و بازار چندان رقابتی نیست. معامله‌گران حضور بازارساز را قوی قلمداد می‌کنند و معتقدند زمانی که اخبار سیاسی در آرامش است و خبری از تنش دوباره در منطقه خاورمیانه نیست هر نوسانی در این بازار به خواست سیاست‌گذار است.

پیش بینی قیمت دلار

 به نظر می‌رسد با وجود تنش‌ هفته‌های اخیر در منطقه خاورمیانه کانال پایانی کریدور پنجم به محدوده‌ای دست‌نیافتنی برای سیاست‌گذار تبدیل شده است.

با توجه به اینکه در مقطع زمانی مهمی برای بازار ارز هستیم، نرخ دلار در سامانه نیما در هفته‌های اخیر پیوسته افزایشی است. کارشناسان اقتصادی این افزایش را با هدف تک‌نرخی کردن قیمت دلار از سوی سیاست‌گذار می‌دانند.

قیمت تتر ۲۰۰ تومان از دلار جلو افتاد

قیمت درهم روز چهارشنبه با رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۴۰ تومانی داشت. قیمت تتر همانند دلار رشد ۲۵۰ تومانی داشت و در سطح ۶۳ هزار و ۴۵۰  تومانی قرار گرفت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۲ هزار و ۳۲۰ تومانی معامله شد و رشد ۳۸۰ تومانی نسبت به روز سه‌شنبه داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۸ هزار و ۹۵۰ تومانی ایستاد و کاهش ۲۶۰ تومانی پیدا کرد.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۹۴۴ تومانی عرضه شد و رشد ۲۱ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۷ هزار و ۴۷۶ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۱۱ تومانی پیدا کرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.