حجم ویدیو: ۲۴.۱۶M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۲ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

استقبال مدیران خودرو از ورود خودروهای خارجی به بازار ایران

فرحان پورسلیم فرحان پورسلیم

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از روز گذشته آغاز به کار کرد. رونمایی از خودروهای برقی یکی از وجوه تمایز این نمایشگاه با نمایشگاه‌های قبلی است. مدیران خودرو نیز یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه است که با خودروی برقی خود مشاهده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از روز سه‌شنبه این هفته آغاز به کار کرد که یکی از اهداف آن توجه بیشتر به خودروهای تمام‌برقی است.

اخیراً خودروسازان داخلی درحال حرکت به سمت محصولات برقی هستند و اسکای‌ول ET5 یکی از جدیدترین محصولات برقی به شمار می‌رود که طی هفته‌های گذشته رونمایی شد.

مدیران خودرو نیز با مونتاژ آریزو ۵ تمام‌برقی در داخل کشور، یکی از اولین خودروسازان داخلی شناخته می‌شود که به سمت تولید خودروهای برقی رفته است.

این شرکت با توسعه خودروهای هیبریدی همانند تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، جزو مونتاژکاران پیش‌رو در زمینه محصولات برقی است.

استقبال از واردات خودرو

از سوی دیگر، حدود ۲۰ ماه است که از رفع ممنوعیت واردات خودرو به کشور می‌گذرد. آزادسازی واردات خودرو از نظر برخی کارشناسان می‌تواند بزرگ‌ترین نگرانی خودروسازان داخلی باشد.

کارشناسان احتمال می‌دهند با ورود محصولات باکیفیت خارجی به کشور، فروش خودروسازان داخلی با مشکل مواجه شود.

مسئولان مدیران خودرو که بزرگ‌ترین مونتاژکار کشور شناخته می‌شود، اعتقاد دیگری دارند و می‌گویند که آزادسازی واردات نه‌تنها فروش شرکت را کاهش نمی‌دهد، بلکه با افزایش رقابت در صنعت خودرو، موجب بهبود وضعیت این صنعت می‌شود.

 

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.