فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۱۰۰

تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:

ایردراپ؛ لذت دریافت ارز دیجیتال رایگان

حجم ویدیو: ۹.۹۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۹ دانلود ویدیو

مدت‌هاست که نام ایردراپ بر سر زبان‌ها افتاده است. بسیاری ازدنبال کردن ایردراپ‌ها ناامید و خسته شده و عده‌ای به ثروت دست‌ یافته‌اند. ماجرایی که نه تنها تمام نشده ، بلکه با شدت بیشتری ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، به کار بردن ایردراپ ih تاریخچه‌ای طولانی‌تر از رمزارزها دارد. کاربرد ایردراپ در جنگ‌ها به دلایل مخصوص به خود بوده است. اما چیزی که امروز با شنیده شدن نام ایردراپ در ذهن مردم تداعی می‌شود در نسبت با این تاریخچه کاملا بی‌ارتباط است. 

ایردراپ؛ لذت دریافت ارز دیجیتال رایگان

ایردراپ ها یک تکنیک مارکتینگ یا بازاریابی است. فنی که کمک شایسته‌ای به یک پروژه رمزارزی خواهد کرد. ایردراپ‌ها معمولا از طریق شرکت‌ها، سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شوند. در طول این پروژه جذب کاربر، افراد زیادی به شبکه توکن شما اضافه خواهند شد. 

ایردراپ‌ ها انواع متفاوتی دارند و به واسطه همین تفاوت‌ها، ویژگی‌های متفاوتی خواهند داشت. شمار زیاد ایردراپ‌ ها در سال‌ها گذشته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.