خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۱۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد ۵۰۰ هزار برابری میم کوین ترامپ با حضور وی در کنفرانس بیت کوین

رشد ۵۰۰ هزار برابری میم کوین ترامپ با حضور وی در کنفرانس بیت کوین

انتشار خبر حضور دونالد ترامپ در کنفرانس بیت کوین، سیگنال مثبتی برای میم کوین‌ های سیاسی انتخاباتی ایجاد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، برگزار کننده کنفرانس بیت کوین به‌تازگی اعلام کرده است که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه این دوره از انتخابات این کشور، در این کنفرانس مشهور حضور پیدا خواهد کرد. کنفرانس بیت کوین از بیست و پنجم تا بیست و هفتم ماه جولای در نشویل واقع در ایالت تنسی برگزار خواهد شد و یکی از بزرگترین گردهمایی‌های علاقه‌مندان بیت کوین و صنعت رمز ارز است. بر اساس اعلام برگزار کننده این رویداد، دونالد ترامپ در بیست و هفتم جولای با شرکت‌کنندگان دیدار خواهد داشت. 

علاوه بر ترامپ، دیگر سیاست‌مداران آمریکایی مانند رابرت کندی جونیور که نامزد این دوره از انتخابات است، در کنار ویوک راماسوایی که نامزد پیشین انتخابات است، نیز در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد. 

سیگنال مثبت برای میم کوین‌های سیاسی ترامپ

انتشار خبر حضور دونالد ترامپ در این رویداد، سیگنالی مثبت برای میم کوین‌های سیاسی مرتبط با دونالد ترامپ بوده است، به‌طوریکه‌، میم کوین جدید مرتبط با این نامزد انتخابات به نام ترامپ کوین (DJT)، در کمتر از سه ساعت، بیش از ۵۰ میلیون درصد رشد داشته است و به ارزش بازاری ۱۴۳.۱ میلیون دلاری دست پیدا کرده است. همچنین، دیگر میم کوین دونالد ترامپ به‌نام ساتوشی ترامپ (MBGA) نیز با رشد بالای ۷۹۰۰ درصدی در این بازه مواجه شده است و به ارزش بازاری ۲.۸ میلیون دلاری رسیده است.

IMG_1292

موضع دونالد ترامپ درباره رمز ارزها

افزایش تعاملات ترامپ با جامعه بیت کوین مورد توجه افراد قرار گرفته است. همچنین، این نامزد انتخابات به‌تازگی درباره اهمیت ماینینگ بیت کوین در ایالات متحده آمریکا نیز صحبت کرده است. با این وجود، موضع ترامپ، نظرات مختلفی را در این صنعت ایجاد کرده است. برخی از کارشناسان این صنعت باور دارند که استخراج کردن بیت کوین در مرزهای ایالت متحده می‌تواند باعث زیر سوال رفتن ذات غیرمتمرکز آن شود. همچنین، ریسک آسیب پذیری آن به حملات احتمالی نیز با افزایش مواجه خواهد شد.

دونالد ترامپ همچنین رمز ارزها را در دیگر فعالیت‌های سیاسی خود نیز درگیر کرده است. از ماه می سال جاری، دونالد ترامپ پذیرش رمز ارز در کنار دیگر روش‌های دیگر اهدای کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد. برخی از این فعالیت‌های حمایتی ترامپ درباره رمز ارزها موفق بوده است به‌طوریکه برخی از مدیران این صنعت مانند کامرون و تایلر وینکلووس که بنیان‌گذاران صرافی رمز ارزی جمینای هستند حمایت خود از این نامزد را اعلام کرده‌اند.

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.