به گزارش تجارتنیوز، در روزهای اخیر بحث عیدی پایان سال داغ شده است؛ روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تلاش میکنیم تا آخر هفته آینده عیدی کارمندان دولت را پرداخت کنیم. رقم عیدی کارکنان دولت هنوز قطعی نیست و آن را بعدا اعلام میکنیم.
به نظر میرسد رقم این عیدی حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان باشد؛ بازنشستگان کارگری میگویند این رقم اصلاً قابل قبول نیست و باید سازمان به بازنشستگان عیدی کارگری بپردازد یعنی رقمی که حداقل آن بیش از 10 میلیون تومان است.
جای تاسف
اصلآ کی گفته که ما از این مبلغ ناراضی هستیم ؟11
ما حاضریم همین مبلغ در نظر گرفته شده را به مسئولین عزیزی که در نگهداری بیت المال تلاش بسیار میکنند ببخشیم!! آنها بیشتر از ما به این پول ها نیاز دارند…
بالاخره این مبلغ کوچکترین نیاز بازنشستگان را تامین نخواهد کرد…