به گزارش تجارت نیوز، با تصویب نمایندگان مجلس در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۴، متناسبسازی حقوق بازنشستگان بعد از نیمه دوم ۱۴۰۰ تامین اعتبار شد.
در بند الحاقی ۳ تبصره ۵ لایحه بودجه در این باره آمده است: «به منظور تأمین به موقع اعتبارات اجتنابناپذیر پرداخت متناسبسازی حقوق بازنشستگان دولت و تعیین تکلیف بازنشستگان فرهنگی نیمه دوم سال ۱۴۰۰، به دولت اجازه داده میشود در سقف اعتبارات مصوب این قانون نسبت به جابجایی اعتبار هریک از ردیفها به استثنای ردیفهای مربوط به طرحهای تملک دارایی سرمایهای، برای تأمین موارد مذکور اقدام نماید.»
درود بر فعالان حقوق فرهنگیان و بازنشستگان
و خداوند با صابران است …
سلام.من اول مهر ۱۴۰۰ از آموزش وپرورش بازنشست شدم.متاسفانه نه رتبه بندی ومعوقشو گرفتم نه ازمتناسب سازی خبری هست.این انصافه؟این عدله؟چراکسی نیست که مشکل من وامثال منو حل کنه؟
با سلام هر وقت واریزی ها انجام شد و رتبه بندی درست شد بعدا نظر خواهی کنید از این خبر ها هر شب و هر روز در همه جا میشنویم
همش دورغ میگن فقط این بازنشستگان بیچاره هارو سرکار میذارن ولی چیزی خوب پیش میره اونم گرانیها که کسی اقدام نمیکنه ولی همچنان اضافه حقوقها خبری نیست فقط حرفش هست
فقط خواهشمندم که زودتر بررسی و حکم زده شود تا حق اینجانب پایمال نشود با تشکر .ممنون میشم.
سلام چرا رتبه بندی فرهنگیان که اعتراض کردهاند و از رتبه ۲به رتبه ۴ ارتقا یافته اند حکم زده نشده و مابهتفاوت پرداخت نشده است