حجم ویدیو: ۳۲.۰۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۴ دانلود ویدیو

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

معرفی بازی Spider man ۲/ تارهایی برای نجات یک شهر

حامد اناری حامد اناری

بازی Spider man ۲ یکی از جدیدترین سری بازی‌های این جهان داستانی‌ است. مرد عنکبوتی، شخصیتی محبوب که از سال‌های دور طرفداران زیادی برای خود کسب کرده است، حالا در کنسول‌های بازی برای علاقه‌مندان دوباره در دسترس است.

به گزارش تجارت‌نیوز، شخصیت مرد عنکبوتی ابتدا در کتاب‌های مصور یا کمیک به جهان معرفی شد. این شخصیت محبوب بعدها راه خود را به سینما باز کرد و سپس با استقبال زیادی از سوی مخاطبان خود مواجه شد. به مرور زمان و با پیشرفت امکانات گرافیکی و بازی‌سازی، افراد توانستند خود در نقش قهرمان عنکبوتی به مبازره با مجرمان بپردازند. 

معرفی بازی Spider man 2

در این ویدئو از برنامه شصت پلاس به معرفی بازی Spider man 2 می‌پردازیم. شصت پلاس برنامه‌ای برای معرفی تازه‌های دنیای علم و تکنولوژی‌ است و با توجه به محبوبیت صنعت بازی و گیمینگ نزد مخاطبان، به تحلیل و بررسی کوتاهی از برخی از معروف‌ترین بازی‌های جهان خواهیم پرداخت. این دومین قسمت از برنامه شصت پلاس است. قسمت قبلی به معرفی بازی محبوب Ghost of Tsushima اختصاص داده شد و شما می‌توانید این ویدئو را از اینجا ببینید. این قسمت اما به جدیدترین و شاید به یکی از محبوب‌ترین سری از بازی‌‌های مرد عنکبوتی یا Spider man 2 می‌رسیم. 

تارهایی برای نجات یک شهر

مرد عنکبوتی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های جهان ابرقهرمانی‌ است. در ابتدا پسری جوان به نام پیتر پارکر که با نیش یک عنکبوت به قدرت‌های شگفت‌انگیزی دست می‌یابد، دل بسیاری از طرفداران کمیک‌بوک‌ها یا داستان‌های مصور را در ایالات متحده آمریکا و سپس دیگر نقاط جهان به دست آورد. این مساله زمینه‌ای برای بسط و گسترش این داستان یا حتی تبدیل آن به فیلم سینمایی یا حتی بازی رایانه‌ای به دست داد. 

بازی Spider man 2 اما از شکل سنتی این داستان کمی فاصله دارد. دوگانه‌ای از مردان عنکبوتی یعنی پیتر پارکر و مایلز مورالز که عمر چندانی ندارد، داستان بازی را روایت می‌کنند. هر کدام از شخصیت‌ها در کنار مبارزه‌ای پیوسته و مدام با مجرمان و تبهکاران، درگیری‌هایی در زندگی شخصی خود دارند. ترکیب این روایت به زیبایی و ظرافت شکل گرفته و برای طرفداران این شخصیت‌ها هیجان‌انگیز است.

ضدقهرمان‌هایی سخت و چالشی

در نوع مبارزه‌ای از بازی‌ها، برای ایجاد تنوع در ریتم و ضربان بازی گاهی دشمنی بسیار قوی طراحی می‌شود تا عبور شما را چالش‌برانگیز کند. دشمنان مرد عنکبوتی یا Spider man، برای شما غریبه نیستند. اگر با مرد عنکبوتی و فیلم‌های آن آشنایی دارید، غول‌ها یا bossهای بازی را هم می‌شناسید. نکته کلی وفاداری به جهان اصیل مرد عنکبوتی است. حتی صورت شخصت پیتر پارکر شبیه بازیگران حقیقی آن طراحی شده تا به‌کمال احساس خوش سابق برانگیخته شود.

بازی Spider man 2 فقط برای طرافداران این شخصیت لذت‌بخش نخواهد بود. ارزش بازی کردن دارد و شما می‌توانید از بازی لذت ببرید و وقت خود را با آن پر کنید. در ضمن می‌توانید برای ایجاد تعامل بیشتر در قسمت نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خود را برای ما ارسال کنید.

می‌توانید برای خواندن تازه‌های دنیای تکنولوژی به صفحه استارتاپ و تکنولوژی تجارت‌نیوز سر بزنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.